اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۴۹۸

مدافع سرخپوشان:قلعه‌نویی مثل کوه پشتم ایستاده

مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد با حمایت هواداران تیمش می تواند امسال یک جام به دست آورد.
۱۵:۳۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

سعید آقایی در گفت و گویی، درباره دیدار با پیکان، شرایط خودش، شانس تراکتور برای رسیدن به قهرمانی، هواداران و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


نشان دادیم بیهوده حرف از قهرمانی نمی زنیم
بازی خیلی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم. در این مسابقه نشان دادیم بیهوده حرف از قهرمانی نمی زنیم. البته هنوز بدنهایمان کمی سنگین است اما از یکی دو بازی آینده شرایطمان بهتر می شود. خوشبختانه بردهایمان از این بازی شروع شد و انشاءاله بتوانیم برای مردم آذربایجان یک جام بیاوریم.


عالی بازی می کنیم
تیم ما عالی بازی می کند. ما پاس های تک ضرب خوبی به هم می دهیم و از سوی دیگر موقعیت های زیادی را ایجاد می کنیم. کمی در فاز دفاعی باید بیشتر حواسمان باشد اما در کل عالی هستیم و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.


می خواهم ملی پوش شوم
هدف من امسال این است که به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم. برای این منظورباید نهایت تلاشم را انجام دهم. البته به لیگ های اروپایی نیز نیم نگاهی دارم. از سوی دیگر تراکتور تیم شهرم است و برای موفقیتش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.


قلعه نویی مثل کوه پشتم ایستاده
خوشبختانه پشتیبان های خیلی خوبی دارم. مردم آذربایجان و به خصوص هواداران تراکتورسازی همواره کمکم کردند. رفقای خوبی دارم و از همه مهم تر اینکه یک مربی خوب دارم که مثل کوه پشتم ایستاده است. از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که به من لطف دارد و نکات خوبی را تذکر می دهد. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم و نه تنها به جام جهانی روسیه بروم که در اروپا نیز حضور پیدا کنم و برای کشورم افتخار بیافرینم.


هواداران برای قهرمانی حمایت کنند
از حالا نمی شود درباره قهرمانی صحبت کرد اما ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا به این عنوان برسیم و دل مردم را شاد کنیم. چیزی که ما را اذیت می کند، وضعیت ورزشگاه تیم است. امیدوارم ورزشگاه یادگار امام(ره) هرچه سریعتر آماده شود تا هوادارانمان بیایند و با حمایت آنها به موفقیت برسیم.


دربی حساسیت دارد
بازی سختی با ماشین سازی داریم. این بازی دربی است و حساسیت دارد. با این حال به دنبال این هستیم تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و برای این منظور باید تلاشمان را بیشتر کنیم. امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین