اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۴۸۴
منصور پورحیدری سرپرست استقلال انتخاب افتخاری را به‌عنوان سرپرست این باشگاه اتفاقی مثبت ارزیابی می‌كند. هرچند استقلال این روزها وضعیتی نسبتا بحرانی دارد، ولی با این حال پورحیدری به آینده این تیم امیدوار و معتقد است كه باید از علیرضا منصوریان حمایت كرد...
۱۴:۴۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| منصور پورحیدری سرپرست استقلال انتخاب افتخاری را به‌عنوان سرپرست این باشگاه اتفاقی مثبت ارزیابی می‌كند. هرچند استقلال این روزها وضعیتی نسبتا بحرانی دارد، ولی با این حال پورحیدری به آینده این تیم امیدوار و معتقد است كه باید از علیرضا منصوریان حمایت كرد. با پورحیدری در مورد تغییرات مدیریتی در استقلال، نتایج ضعیف این تیم در لیگ‌برتر و مسائل مختلف دیگر صحبت كردیم.
  • در مورد انتخاب افتخاری به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟
من ایشان را می‌شناسم و باید بگویم كه افتخاری تجربه زیادی در فوتبال دارد. او كارش را بلد است و می‌تواند به استقلال كمك كند. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استقلال شرایط خوبی را در ادامه لیگ‌برتر پیدا كند.
  • برخی معتقدند رفتن افشارزاده و تغییرات مدیریتی چندان به سود استقلال نبود؛ نظر خودتان چیست؟
فكر می‌كنم افشارزاده خسته شده بود و بحث دوشغله بودن هم مطرح بود. به هر حال او هم زحمت كشید، ولی فكر می‌كنم افتخاری هم می‌تواندموفق باشد.
  • در مورد شرایط خودتان صحبت كنید؛ به نظر می‌رسد شرایط ایده‌آلی برای نشستن روی نیمكت استقلال ندارید؟
اصلی‌ترین مشكل من راه رفتن با عصاست؛ به هر حال دوستان در كنار هم هستند و كارهایی نظیر انتخاب هتل یا گرفتن بلیت‌ها را انجام می‌دهند. من مشكل خاصی ندارم و فقط در فصل گرما اذیت می‌شوم. به مرور زمان شرایط تغییر خواهد كرد.
  • چرا استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان شكست خورد؟
بچه‌ها خیلی خوب بازی را شروع كردند و فشار زیادی روی دروازه صنعت‌نفت ایجاد شد. در این بازی فرصت‌های زیادی نصیب استقلال شد، ولی فكر می‌كنم بی‌تجربگی بازیكنان و بی‌دقتی آنها مشكل‌ساز شد. بازیكنان استقلال فرصت‌ها را خیلی راحت از دست دادند و متأسفانه وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هواداران هم ناراحت می‌شوند.
  • آیا فكر می‌كردید استقلال از 3بازی فقط یك‌امتیاز بگیرد؟
هرگز چنین فكری نمی‌كردیم و در حال حاضر هیچ‌كس از استقلال راضی نیست. من معتقدم باید به علیرضا منصوریان و شاگردانش فرصت داد و از پیشكسوتان استقلال می‌خواهم كه این تیم را حمایت كنند. هواداران باید پشت استقلال باشند و بدانند كه منصوریان زحمت خودش را می‌كشد.
  • آیا اختلاف 6امتیازی استقلال با پرسپولیس ناراحت‌كننده نیست؟
استقلال هنوز فرصت زیادی دارد و ممكن است در آینده اتفاقات زیادی رخ دهد. این اختلاف 6امتیازی نگران‌كننده نیست و من به آینده استقلال خوش‌بین هستم و این تیم دوباره در لیگ‌برتر اوج خواهد گرفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین