اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۳۱۷

خط حمله تراکتور رویایی است

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در هر بازی موقعیت های زیادی را از دست می دهد.
۱۶:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

محمد ایرانپوریان در گفت و گویی، درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: در این بازی نیز مثل دو مسابقه قبلی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم میدان داری را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. این بازی جزو بهترین نمایش های تیم ما بود و واقعا می شد گفت گل سرسبد 3 بازی گذشته مان بود. با اینکه پیروز شدیم اما موقعیت های زیادی ساختیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. خداراشکر که 3 امتیاز را گرفتیم.


وی درباره هماهنگی ایجاد شده در تراکتورسازی بیان داشت: تیم ما در دو بازی قبل نیز عملکرد خوبی داشت اما عدم دقت در زدن ضربات آخر باعث شد تا نتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. خداراشکر که این بازی توپ هایمان وارد دروازه شد و به موفقیت رسیدیم.


مدافع تراکتورسازی درباره پاس گلی که در مسابقه دیروز ارسال کرد، بیان داشت:‌ مهم موفقیت تیم است. خوشحالم که سهمی در این موفقیت داشتم اما واقعا مهم نیست چه کسی گل می زند و چه کسی پاس گل می دهد.


ایرانپوریان درباره عملکرد خط حمله تراکتورسازی گفت: واقعا فورواردهای ما همه عالی هستند؛ حاتمی، ادینیو،‌ابراهیمی و گودرزی جزو بهترین ها هستند که خط حمله رویایی را برای تیم ما ساخته‌اند. انشاءالله بتوانند همین روند خوب را ادامه دهند و به موفقیت برسیم.


وی درباره بازی با ماشین سازی افزود: ماشین سازی تیم قابل احترامی است. کادرفنی قابل احترامی دارد. بازی سختی داریم و باید توان بیشتری بگذاریم. این بازی دربی است و باید بتوانیم با نتیجه ای ایده آل زمین بازی را ترک کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین