اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۶۹۴

نوروزی: مقابل استقلال انگیزه پرسپولیسی داشتم

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به استقلال گل زده‌ام، انگیزه بالایی مقابل آبی‌پوشان داشتم.
۲۳:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا نوروزی پس از پیروزی دو بر یک تیم صنعت نفت مقابل استقلال اظهار داشت: ما با تیم باتجربه و بزرگی بازی کردیم، اما می‌دانیم که حالا حالاها برای رسیدن به موفقیت کار داریم. در باد این پیروزی نمی‌خوابیم، هنوز باید تلاش کنیم تا به موفقیت‌های بیش‌تر برسیم.

وی در مورد حضور هواداران گفت: از آنها تشکر می‌کنم که ما را در تهران تنها نگذاشتند و از راه دور به اینجا آمدند و ما را تشویق کردند. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده هم آنها را خوشحال کنیم، از آنها می‌خواهم ما را بیش‌تر تشویق کنند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه گل مشابهی را در زمان حضورش در استیل ‌آذین به استقلال زده بود، گفت: به هر حال من انگیزه بالای داشتم؛ چراکه در چند سال اخیر هر موقع مقابل استقلال قرار گرفتم، گل زدم، انگیزه پرسپولیسی داشتم. اما فکر نمی‌کردم به این سرعت و پس از حضور یک دقیقه در زمین بتوانم به گل برسم، البته ضربه خود من هم خوب بود.

نوروزی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد مقابل استقلال به برتری برسند، گفت: حقیقتاً فکر نمی‌کردم بتوانیم در آزادی استقلال را شکست بدهیم، البته پیش خودمان نمی‌گفتیم شکست بخوریم، بلکه مساوی را هم نتیجه خوبی می‌دانستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین