اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۶۷۹
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که باشگاه استقلال به دلیل تصمیم عجیب سرپرست جدید این باشگاه باید در انتظار شکایت شرکتی باشد که مسئولیت تبلیغات محیطی را برعهده دارد.
۲۲:۴۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، شرکتی که درخصوص تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها با سازمان لیگ قرارداد بسته، کار تبلیغاتی خود را در ورزشگاه‌هایی که بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار می‌شود آغاز کرده اما امروز ( جمعه )، در جریان بازی تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته سوم لیگ برتر اتفاق عجیبی در این زمینه افتاده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رضا حسنی‌خو، سرپرست جدید باشگاه استقلال و مدیرکل پیشین حراست وزارت ورزش و جوانان که رابطه نزدیکی با مسئولان سامانه 3090 (یکی از دو حامی مالی فعلی باشگاه استقلال) دارد معتقد است چون بازی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود باید تابلوهای اطراف زمین هم سامانه‌ای را تبلیغ کند که روی پیراهن تیمش قرار دارد.

بنابراین بدون هماهنگی با مسئولان سازمان لیگ و شرکتی که مسئولیت تبلیغات محیطی رقابت‌های لیگ برتر را برعهده گرفته دستور به نصب تبلیغات اسپانسر باشگاه خود (3090) در ردیف سوم تبلیغات محیطی، زیر سکوهای ورزشگاه آزادی و همچنین در ردیف بین دو طبقه ورزشگاه آزادی داده است.

بر اساس شنیده‌ها این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید مسئولان شرکت طرف قرارداد سازان لیگ که مسئولیت تبلیغات مخیطی را برعهده گرفته شده و آنها قصد شکایت از باشگاه استقلال را دارند که اگر این اتفاق بیفتد به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال بابت این تخلف باید منتظر جریمه سنگینی باشند و سازمان لیگ هم که طرف قرار داد آن شرکت است این جریمه را از استقلالی‌ها کسر خواهد کرد.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین