اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۵۸۲

حمایت پیشکسوت پرسپولیس از برانکو و بازیکنان

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ای کاش این دیدار 4،5 هفته بعد از شروع لیگ برگزار می شد تا یکی از بهترین مسابقات لیگ برتر را به تماشا می نشستیم.
۱۵:۳۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

اسماعیل حلالی در گفت و گویی، درباره بازی فردای پرسپولیس در تبریز مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ تازه شروع شده و تیم ها تازه از دوران بدنسازی خارج شده اند هنوز نمی توان کیفیت واقعی تیم ها را دید و آنها را مورد بررسی دقیق قرار داد. پرسپولیس در بازی قبل به رغم دوندگی بالا نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه فولاد اهواز ایجاد کند ولی همین تیم در هفته های آخر لیگ قبل در هر سه دقیقه یک موقعیت ایجاد می کرد و این نشان می دهد که لیگ رفته رفته روی بازی های تیم ها تأثیر مثبت خواهد داشت.

وی ادامه داد: با رفع عدم هماهنگی بین بازیکنان کیفیت بازی ها هم افزایش پیدا خواهد کرد و این به ما کمک می کند تا مسابقات زیباتری را هم شاهد باشیم. فولاد گستر هم که در فصل قبل تیم خوبی را روانه مسابقات کرده بود در فصل نقل و انتقالات با یارگیری صحیح از قبل هم بهتر شده و اگر در فصول قبل برای ماندگاری در لیگ در مسابقات حاضر می شد ولی الان برای کسب سهمیه می جنگد و این کار را برای رقبایش سخت خواهد کرد.

مدافع اسبق پرسپولیس اضافه کرد: فکر می کنم تیم پرسپولیس با درس گرفتن از فصل قبل که در 6، 7 هفته ابتدایی نتوانست امتیاز خوبی جمع آوری کند ولی حالا در دو بازی 4 امتیاز اندوخته خیلی به آب و آتش نزند و در خانه فولادگستر دنبال کسب امتیاز باشد. آنها در بازی فردا دنبال فضاهای باز بین خط هافبک و دفاع حریف شان خواهند بود و از آن سو هم گسترش در خانه اش هرگز دوست ندارد بازنده باشد و به این خاطر بازی محتاطانه ای را در دستور کار خواهد داشت تا از فرصت های بدست آمده استفاده کند.

حلالی تأکید کرد: ای کاش این دیدار 4،5 هفته بعد از شروع لیگ برگزار می شد تا یکی از بهترین مسابقات لیگ برتر را به تماشا می نشستیم. هر دو تیم ابزار هجومی پرتوانی در اختیار دارند واگر احتیاط را در این دیدار کنار بگذارند که خیلی بعید است، بازی سریع و زیبایی را شاهد خواهیم بود. هر چند که پرسپولیس با ذهنیت اتفاقات فصل قبل و هفته آخر که با تفاضل گل قهرمانی را واگذار کرد قطعا بی گدار به آب نمی زند.

وی درارتباط با چهره های برتر احتمالی پرسپولیس در این دیدار گفت: قطعا این دیدار جنگ میان هافبک های دو تیم خواهد بود. البته باید این را تأکید کنم که تیم برانکو یک ستاره ندارد و هر 11 بازیکنش ستاره و کاملا در اختیار تیم هستند. در این تیم نمی توان به یک بازیکن نمره 9 داد و به یکی 2. حداکثر تفاوت بازیکنان پرسپولیس یک نمره است. چون در سیستم 2-4-4 اگر فقط یک نفر اشتباه کند کل تیم لطمه می بیند.

حلالی در پایان گفت: با همه این اوصاف بیشترین احتمال برای نتیجه ای که فردا در بنیان دیزل رقم می خورد را تساوی پیش بینی می کنم و حتم دارم فولادگستر که یان تیم هم مربی باهوش و فنی در اختیار دارد نمی خواهد با بازی احساسی به پرسپولیس امتیاز کامل بازی را بدهد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین