اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۵۴۹

کمالوند به دنبال طلسم شکنی در دیدار با پرسپولیس

سرمربی گسترش فولاد گفت: امیدوارم طلسم گل نزدن در فصل جدید لیگ برتر در بازی فردا شکسته شود و ما بتوانیم به پرسپولیش گل هم بزنیم.
۱۳:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در آستانه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در گفت و گویی به مسائلی در مورد این دیدار اشاره کرد که متن این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

*بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم

بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم. این بازی برای ما مهم از این جهت است که هم میزبان هستیم و هم دوست داریم به اولین پیروزی فصلمان برسیم. تیم‌مان نیز برای این دیدار به طور کامل آماده است.

*از هفته چهارم روی غلطک می‌افتیم

به هر صورت هرچقدر جلوتر می‌رویم شرایط فنی گسترش بهتر می‌شود و فکر می‌کنم از هفته چهارم به بعد تیم ما روی غلطک می‌افتد ولی برای همین بازی هم فکر می کنم از آمادگی خوبی برخورداریم. بچه هایمان هم انگیزه کافی دارند که یک بازی خوب را به نمایش بگذارند تا در جه اول تماشاگران از بازی لذت ببرند و در درجه بعدی به هر 3 امتیاز برسیم.

*دو بازی ملاک خوبی برای تعیین قدرت خط حمله نیست

این دومین بازی ما در لیگ بود و 2 بازی نمی تواند ملاک خوبی باشد برای اینکه خط حمله خوب و قدرتمند است یا خیر. به طور کلی مشکلی که ما داشتیم این است که اکثر نفراتی که جذب کردیم مثل خلعتبری و شیمبا در خط حمله بوده‌اند و اینها برای اینکه نسبت به هم و نفرات قدیمی‌تر شناخت پیدا کنند و هماهنگ شوند زمان می‌برد اما امیدوارم طلسم گل نزدن در فصل جدید لیگ برتر در بازی فردا شکسته شود و ما بتوانیم به پرسپولیسگل هم بزنیم.

*شناخت خوبی از پرسپولیس داریم

روش بازی پرسپولیس و برانکومشخص است. آنها 4-4-2 بازی می‌کنند. رو تیم آنالیز خوبی داشته‌ایم و 2 بازی اخیر این تیم در لیگ برتر را هم تماشا کرده‌ایم. شناخت کافی داریمم. بنابراین با شناخت کافی می روم تا ارائه گر یک بازی خوب باشیم. می‌خواهیم نقاط قوت این تیم را کور کرده و روی نقاط ضعفشان برای رسیدن به برتری برنامه ریزی کنیم.

*شاید خلعتبری از ابتدا به میدان نرود

همه بازیکنانم برای بازی فردا صحیح و سالم هستند. خلعتبری هم یک مشکلی داشت که خوشبختانه برطرف شد. او با تیم تمرین کرد و شرایط بازی را دارد اما باید صبر کرد تا مشخص شود که او را از اول بازی می دهیم یا در ادامه به میدان خواهد رفت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین