اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۴۸۴۳

نصیرزاده: به مسعود شجاعی در زمین مسابقه هم نیاز داریم

نصیرزاده: به مسعود شجاعی در زمین مسابقه هم نیاز داریم
معاون ورزشی باشگاه تراکتور اعلام کرد که مسئولان این باشگاه همچنان در حال بررسی گزینه‌ها برای انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی هستند.
۱۵:۰۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹
وانانیوز|
هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت تراکتور و کسب دو پیروزی پیاپی با مربیگری مسعود شجاعی اظهار داشت: ‌خوشبختانه شرایط تیم خوب است و شما می‌بینید که در فوتبال ایران انتخاب مربیان هم به سمت جوانگرایی پیش رفته است که می‌توان شهر خودرو یا سپاهان را مثال زد. باشگاه تراکتور هم در آن شرایط و بعد از تغییر کادر فنی، مسعود شجاعی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد، ولی مسئله مهم این است که ما علاوه بر کنار زمین، در زمین مسابقه هم به شجاعی نیاز داریم.

وی ادامه داد: شجاعی در زمین مسابقه با کاریزما و تجربه خودش، بازیکن تأثیرگذاری برای تراکتور است و می‌تواند تیم حریف را هم تحت تأثیر قرار دهد. با این شرایط ما در حال بررسی گزینه‌ها هستیم تا بتوانیم سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

نصیرزاده در مورد منتفی شدن بحث حضور ساکت الهامی در تراکتور و اینکه گزینه‌های موردنظر باشگاه چه کسانی هستند، تأکید کرد: ساکت الهامی یک جام برای تراکتور آورده است. محرومیت ایشان در تاریخ 15 دی ماه به سه ماه خواهد رسید که باقیمانده این محرومیت قابل تعلیق است و درخواست تعلیق می‌تواند از سوی باشگاه و شخص این مربی صورت بگیرد. ما با اکثر گزینه‌هایی که براساس اخبار رسانه‌ها در ذهن هواداران هستند، صحبت کرده‌ایم که می‌توان از افرادی مانند الکساندر نوری، افشین قطبی، محمد تقوی، وحید هاشمیان و ... نام برد، ولی هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است. این نکته را هم باید بگویم که برخی مربیان در لیگ برتر فعالیت می‌کنند و مذاکره با آنها حرفه‌ای و اخلاقی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی سرمربی جدید مشخص خواهد شد؟»، اظهار داشت: اگر تاریخی را اعلام کنیم ممکن است مشکل‌ساز شود، چون شاید تا تاریخ مورد نظر مسائلی پیش بیاید که انتخاب و معرفی سرمربی را با تأخیر مواجه کند. ما در حال بررسی شرایط گزینه‌ها هستیم و مذاکرات هم در حال انجام است و به محض قطعی شدن، همه چیز به صورت رسمی اعلام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین