اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۳۲۱

وقتي حاج محمد 1 ميليارد/ مجيدي 10ميليارد؟!

وقتی فهرست قراردادهای تیم استقلال منتشر شد، محور بحث‌ها رفت روی قرارداد امین حاج‌محمدی که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با تیمش قرارداد داشت.
۱۶:۵۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| سؤال همه این بود که چرا قرارداد این بازیکن اینقدر بالا و غیرمنطقی بسته شده؟ یعنی اگر استقلال حاج‌محمدی را نمی‌خواست، تیم‌های دیگر همین قدر به او پول می‌دادند؟ دیروز اما مدیرعامل باشگاه استقلال این توضیحات را ارئه داد‌؛ «حاج‌محمدی سال گذشته با استقلال قراردادی امضا کرده بود که باید برای سال دوم ۲۰ درصد به رقم قرارداد وی اضافه می‌شد. این قرارداد سال گذشته امضا شده و ربطی به عملکرد این بازیکن در فصل گذشته ندارد و همان زمان که قرارداد امضا شد این بند در آن گنجانده شده بود.»

یک سؤال‌؛ چرا قرارداد فصل گذشته حاج‌محمدی باید این قدر بالا باشد که افزایش ۲۰ درصدی آن به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برسد؟ چه منطقی در قرارداد فصل قبل حاج‌محمدی وجود دارد؟ مهدی رحمتی، هرایر مکویان، خسرو حیدری و امید ابراهیمی با یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان گران‌ترین بازیکنان هستند اما وقتی با همان ۲۰ درصد افزایش رقم قرارداد حاج‌محمدی می‌شود یک میلیارد و ۱۰۰، یعنی شما کل معادلات بازار را به هم زده‌اید. واقعاً شانس آوردید فرهاد مجیدی بازنشسته شد و در استقلال بازی نمی‌کند. چون اگر او بود در مقایسه با حاج‌محمدی که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پول می‌گیرد، باید ۱۰ میلیارد می‌گرفت!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین