اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۲۸۱

شنبه زیباترین بازی لیگ را می‌بینید

هافبک سپاهان گفت: هرچند معتقدم دیدار شنبه بین سپاهان و استقلال خوزستان یکی از زیباترین بازی‌های لیگ خواهد شد.
۱۳:۳۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین پاپی در گفت‌وگویی در مورد دیدار تیمش مقابل نفت آبادان که با پیروزی سپاهان همراه شد، گفت: در مقابل نفت می‌دانستیم که چطور باید بازی کنیم و اطلاعات خوبی از تیم آقای دایی داشتیم. در این دیدار تمام تلاشمان این بود که ابتدا گل نخوریم و بعد دنبال گلزنی بودیم. می‌دانستیم نفتی‌ها برای گل زدن می‌آیند و ما هم دنبال فرصت مناسب برای ضربه زدن به این تیم بودیم. در واقع تلاش کردیم تا در زمین خوب همدیگر را پوشش دهیم تا ابتدا گل نخوریم و سپس در ضدحملات کار را تمام کنیم.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسید ویسی در دقایق پایانی بازی، او و نویدکیا را به زمین فرستاد تا تیمش بیش از اندازه عقب‌نشینی نکند، گفت: شاید تیم ما جوان باشد، اما بازیکنانمان ذوق و شوق بالایی دارند و به همین دلیل شاید در تمام لحظات بازی فقط به دنبال گل زدن باشند، بر همین اساس ویسی باتجربه‌ها را به زمین فرستاد تا بازی را کنترل کنند. در واقع من و محرم به زمین آمدیم تا ابتدا نتیجه حفظ شود.

پاپی در مورد اینکه آیا جوان شدن سپاهان در ادامه لیگ به این تیم ضربه نمی‌زند، گفت: اتفاقاً تیم ما به نسبت سایر تیم‌های لیگ خیلی جوان نیست، شاید عده‌ای کم‌تجربه باشند و شاید نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده باشیم، اما امسال باتجربه‌ها در کنار جوانانی قرار گرفتند که انگیزه زیادی دارند و این دیگر هنر مربی است که آنها را طوری کنار هم بچیند که تیم نتیجه بگیرد.

هافبک سپاهان در مورد اینکه آیا فرمول قهرمانی استقلال خوزستان با ویسی در سپاهان هم جواب می‌دهد یا خیر، گفت: گذر زمان این را نشان می‌دهد، شاید عده‌ای بگویند کسی پارسال روی استقلال خوزستان حساب نمی‌کرد، اما اگر این‌طور هم باشد این موضوع تا هفته دهم صدق می‌کرد و از هفته دهم تا سی‌ام همه بر روی این تیم حساب می‌کردند، چون استقلال خوزستان روی ریل برد بود و همه بازی‌هایش را پیروز می‌شد.

وی افزود: ما هم امسال تیم خوبی داریم، مهرداد محمدی را جذب کرده‌ایم که یکی از پدیده‌های پارسال بود و فرید کریمی یکی از بهترین‌های لیگ به شمار می‌رود. اینها بازیکنان کمی نیستند که نتوانیم نتیجه بگیریم و می‌توانیم موفق باشیم. بنابراین می‌خواهیم تلاش کنیم و خودمان را برای قهرمانی محک بزنیم.

پاپی در مورد اینکه آیا سپاهان پتانسیل قهرمانی را دارد، گفت: روز به روز شرایطمان بهتر می‌شود. با آمدن حاج صفی شرایطمان بهتر شده و محرم هم این روزها در تمرین می‌جنگد و سرحال است، بنابراین از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داریم و می‌توانیم به این امر امیدوار باشیم.

وی همچنین در خصوص اینکه برای بازی روز شنبه ویسی بهتر شاگردان سابقش را می‌شناسد یا شاگردان سابق او از تیم جدید سرمربی قبلی‌شان شناخت دارند، گفت: معمولاً معمار بهتر ساختمانش را می‌شناسد تا ساختمان معمارش را. ویسی استقلال خوزستان را درست کرده، اما هر چقدر هم که تیم سابقش را بشناسد ما بازیکنان سپاهان ابزار او در زمین هستیم و باید در این دیدار او را سربلند کنیم. هرچند که معتقدم دیدار شنبه یکی از زیباترین بازی‌های لیگ خواهد شد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین