اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۰۲

پکرمن: برد برزیل گام بزرگی برای صود بود

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از برد ارزشمندی که برابر برزیل به دست آوردند تاکید کرد که گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد برداشتند.
۱۱:۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بامداد امروز در چارچوب دور دوم از مرحله گروهی کوپا آمریکا 2015، کلمبیا تیم چهارم جهان برابر برزیل که پنجم رده‌بندی جهانی فیفا است قرار گرفت. در نهایت کلمبیا با یک گل بر برزیل که یک سال را نباخته بود، پیروز شد.

خوزه پکرمن سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا پس از این دیدار و در نشست خبری تاکید کرد که این پیروزی نتیجه یک تغییر است و گامی بزرگ در راستای صعود به مراتب بالاتر تلقی می‌شود.

این سرمربی 65 ساله افزود: بردی حیاتی را به دست آوردیم. باکا در این زمینه ما را بسیار همراهی کرد. او عالی بود و همه کاری در زمین انجام داد. رضایت فراوانی از بازیکنانم در این دیدار دارم. فالکائو، جیمز و اسکوئیر حرکات خوبی از خود نشان دادند.

او تصریح کرد: پس از شکست ناباورانه‌ای که برابر ونزوئلا داشتیم، به یک برد نیاز داشتیم. ما با ضرورت به دست آوردن یک پیروزی مواجه شدیم.

پکرمن در انتها اظهار داشت: کلمبیا تیمی است که در ماه‌های اخیر بسیار رشد کرده و نوع بازی‌هایش را هم تغییر داده است. امروز گام بزرگی در ارتقای کیفیت بازی و البته در راه رسیدن به مراحل بالاتر برداشته‌ایم. این مساله به ما این اطمینان را می‌دهد که دست به اقدامات گسترده‌تر بزنیم.

دیدار بعدی تیم پکرمن سه روز دیگر برابر پرو خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین