اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۸۴۷
ماجراهای آكادمی استقلال هم برای خودش كلی عجیب‌وغریب است. بعد از آنكه حسن روشن به عنوان مسئول آكادمی معرفی شد، هر دو پایش را در یك كفش كرد كه علی سامره باید از نیمكت تیم امید استقلال كنار برود. درگیری بین طرفین بالا گرفت اما در نهایت مدیرعامل استقلال حكم به ابقای سامره و بركناری روشن داد...
۱۱:۲۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| ماجراهای آكادمی استقلال هم برای خودش كلی عجیب‌وغریب است. بعد از آنكه حسن روشن به عنوان مسئول آكادمی معرفی شد، هر دو پایش را در یك كفش كرد كه علی سامره باید از نیمكت تیم امید استقلال كنار برود. درگیری بین طرفین بالا گرفت اما در نهایت مدیرعامل استقلال حكم به ابقای سامره و بركناری روشن داد. پیشكسوت سال‌های دور آبی‌ها هم در واكنش به این اتفاقات مصاحبه‌های تندی انجام داد. روشن در مجموعه اظهارنظرهایش برخی اتهامات اساسی را متوجه مسئولان تیم‌های پایه استقلال كرد. اوج اتهام‌زنی‌های روشن هم جایی بود كه او در مصاحبه‌ای بسیار عجیب كه به سرعت هم در همه رسانه‌ها پیچید، در مورد تعدادی از مربیان پایه استقلال از لفظ «دزدی» استفاده كرد! به همین دلیل هم بلافاصله بعد از بركناری روشن، یك مقام حقوقی در باشگاه استقلال طی مصاحبه‌ای عجیب وعده داد به‌شدت با این چهره برخوردخواهد شد.
جعفر بزرگی كه معاون حقوقی آبی‌ها محسوب می‌شود گفته بود: «موضوع صحبت‌های آقای روشن را به آقای افشارزاده گزارش کردیم. افشارزاده انسان رئوفی است و دستوری برای پیگیری نداشت اما ما در گزارش‌مان نوشتیم این مصاحبه‌های توهین‌آمیز برای حفظ کیان باشگاه باید تعقیب قضایی شود؛ به این دلیل که این صحبت‌ها در قالب جرم محسوب می‌شود. آقای روشن معمولا مصاحبه‌های انتقادآمیز و بعضا توهین‌آمیز نسبت به مسئولان باشگاه داشته است. چون ایشان پیشکسوت باشگاه هستند، اراده‌ای برای پیگیری مصاحبه‌های او نبوده اما این‌بار روشن با مشت آهنین باشگاه استقلال روبه‌رو خواهد شد.» با این وجود در فاصله كوتاهی بعد از این مصاحبه تهدیدآمیز، خبر رسید كه سامره تعلیق شده و روشن در آستانه بازگشت به آكادمی استقلال قرار گرفته است. حالا باید پرسید ماجرای مشت آهنین چه شد؟ نكند حق كلا با روشن بوده و مسئولان استقلال فقط خواسته‌اند شلوغ‌بازی دربیاورند!
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری