اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۲۹۹

پوگبا لباس منچستریونایتد را به تن کرد؟! + عکس

هافبک تیم فوتبال یوونتوس که در هفته‌های اخیر خبرساز شده، به بازگشتش به اولدترافورد اشاره کرد.
۱۹:۱۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| پل پوگبا بین سال‌های 2009 تا 2012 در تیم فوتبال منچستریونایتد تحت هدایت سرالکس فرگوسن عضویت داشت اما با جدایی از این تیم و پیوستن به یوونتوس، تحول عظیمی در دوران حرفه‌ای‌اش رخ داد و از بازیکنی که در جمع شیاطین سرخ جایی نداشت در جمع «راه‌راه پوشان» تورین تبدیل به یکی از بهترین هافبک‌های جهان شد و استعداد خود را بروز داد.

حالا در بازار نقل‌وانتقالات دعوا بر سر جذب اوست، با وجود اینکه تیم‌هایی همچون منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در ظاهر از کورس جذب این هافبک فرانسوی کنار کشیده‌اند اما همچنان منچستریونایتد و رئال‌مادرید برای به خدمت گرفتن پوگبای 23 ساله با یکدیگر رقابت دارند.

گفته می‌شود منچستریونایتد در ازای پرداخت 120 میلیون یورو، با یوونتوس برای خرید پوگبا با قراردادی پنج ساله به توافق رسیده و حالا تنها حق کمیسیون 20 میلیون یورویی مینو رایولا، مدیربرنامه‌های این هافبک 23 ساله مانع این انتقال است و هر یک از طرفین می‌خواهند که باشگاه مقابل این حق کمیسیون را بپردازد.

سپس زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید اعلام کرد این باشگاه برای جذب پوگبا پاپس نکشیده و همچنان امیدوار به انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو است.

در فیلم جدیدی هم که شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی «آدیداس» روز گذشته (چهارشنبه) منتشر کرده، ابهامات در مورد آینده پوگبا بیشتر از گذشته شده است، چرا که هافبک بیانکونری در این فیلم خطاب به هوادارانش می‌گوید »هر چیزی را که در روزنامه‌ها  می‌خوانید، باور نکنید.»

پوگبا به نوعی شایعه بازگشتش به اولدترافورد را با این فیلم رد کرد اما همین امروز (پنجشنبه) او تصویری از خود در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر کرد که در آن کلاهی قرمز رنگ به سر دارد و کفشی قرمز رنگ هم به پا کرده که همان رنگ پیراهن اصلی شیاطین سرخ است و این می‌تواند نشانه‌ای از وی به هواداران منچستریونایتد برای پیوستن به این تیم در آینده‌ای بسیار نزدیک باشد.

پوگبا فصل گذشته در 35 بازی که با پیراهن برای بانوی پیر به میدان رفت، هشت گل به‌ثمر رساند و 13 پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داد.

پوگبا لباس منچستریونایتد را به تن کرد؟! + عکس
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین