اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۹۷۷

برای خندیدن به ایران نیامده‌ام!

سپاهان برای فصل جدید یك بازیكن ایرانی-دانماركی به خدمت گرفته؛ دنیل نوروزی بعد از چند سال بازی در فوتبال دانمارك، حالا در فوتبال ایران دنبال هدف‌های جدیدش است. او از حضور در سپاهان خوشحال است و امیدوار به اینكه به تیم ملی ایران دعوت شود...
۱۴:۲۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| سپاهان برای فصل جدید یك بازیكن ایرانی-دانماركی به خدمت گرفته؛ دنیل نوروزی بعد از چند سال بازی در فوتبال دانمارك، حالا در فوتبال ایران دنبال هدف‌های جدیدش است. او از حضور در سپاهان خوشحال است و امیدوار به اینكه به تیم ملی ایران دعوت شود. نوروزی در مورد حضور در سپاهان، آینده‌اش در فوتبال ایران و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
  • در دانمارك فوتبال را از چه تیمی شروع كردی؟
اولین باشگاه من البرت لوند بود که البته در سطح حرفه‌ای نبود. باشگاه بروندبی اولین باشگاهی بود که در سطح حرفه‌ای در آن بازی کردم. کوپنهاگ دو تیم مشهور دارد و بروندبی و اف‌سی کوپنهاگن در واقع با هم دشمن هستند. من بعد از بروندبی پیراهن وایله را بر تن کردم.
  • از همان اول دفاع چپ بودی؟
وقتی کوچک بودم درون دروازه قرار می‌گرفتم ولی چون سرعتم زیاد بود، یک نیمه گلر بودم یک نیمه مهاجم. بعدها در دفاع چپ بازی کردم.
  • چرا تصمیم گرفتی به فوتبال ایران بیایی؟
وقتی در دانمارک بودم در تیم ملی زیر 21ساله‌های این کشور بازی کردم. با مصدومیتی مواجه شدم که من را عقب انداخت و شانسم برای بازی در تیم ملی دانمارک زیاد نبود. راستش را بخواهید انتخاب فوتبال ایران فقط یک دلیل نداشت. من دوست داشتم بازی در ایران را تجربه کنم و از طرفی بتوانم در تیم ملی ایران که پدر و مادرم در این كشور به دنیا آمده‌اند بازی کنم. حتی شناسنامه ایرانی گرفتم و الان پاسپورت ایرانی هم دارم. البته فکر می‌کنم کادرفنی تیم ملی ایران چندان بازی‌های دانمارک را پیگیری نمی‌کرد ولی در ایران می‌توانم شانس زیادی برای ملی‌پوش شدن داشته باشم. البته یک چیز دیگر را هم تا یادم نرفته بگویم.
  • بفرمایید.
من در جام‌جهانی بازی‌های ایران را دیدم و بازی ایران مقابل آرژانتین شگفت‌زده‌ام کرد. فکر نمی‌کردم ایران این‌قدر خوب مقابل آرژانتین دفاع کند. بازیکنان تیم ملی به‌خوبی جمع می‌شدند و وقتی توپ را به دست می‌آوردند، خیلی سخت آن را به آرژانتین می‌دادند. عملکرد ایران من را سورپرایز کرد.
  • کار کردن با عبدالله ویسی چطور است؟
او واقعا یک مربی حرفه‌ای است و وقتی سال گذشته قهرمان شده، حتما قوی کار کرده است. من دوست داشتم به فوتبال ایران بیایم تا فوتبال ایرانی را یاد بگیرم. احساس کردم می‌توانم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. امیدوارم در سپاهان روزهای موفقی داشته باشم و با این تیم قهرمان ایران شوم. دوست دارم با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی كنم.
  • در مورد کارلوس کی‌روش چه نظری داری؟
فکر می‌كنم شما در ایران در مورد کی‌روش می‌گویید که او دست راست فرگوسن بوده است. من یک یونایتدی متعصب هستم و تیمی که فرگوسن مربی‌اش بود را خیلی دوست داشتم. مطمئنا کی‌روش یک مربی قوی بود که کنار او کار می‌کرد. فعلا که به تیم ملی دعوت نشدم ولی دوست دارم چیزهای زیادی از کی‌روش یاد بگیرم.
  • طرفدار بارسلونا هستی یا رئال‌مادرید؟
منچستری هستم.
  • فقط در دفاع چپ بازی می‌کنی؟
من چپ‌پا هستم ولی می‌توانم در دفاع راست هم بازی کنم. قدرت پای راستم خوب است.
  • زندگی در اصفهان چطور است؟
در 12سالگی یک‌بار به ایران آمدم که 2روز در اصفهان بودیم. اینجا شهر قشنگی است ولی چیزی که اذیتم می‌کند گرماست. گرم‌ترین درجه هوا در اروپا 30 درجه است ولی اینجا در اصفهان به 42درجه هم می‌رسد. خوشحالم که در ایران هستم و برای خندیدن به اینجا نیامده‌ام. امیدوارم به هدف‌های مهمی که دارم برسم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین