اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۷
در این ۷ سال حتی یک خودکار هم به من نداند

کیانی: دیگر صلاح نیست در تراکتورسازی بمانم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی که بعد از هفت سال از این تیم جدا خواهد شد گفت: با این وضعیتی که به وجود آمد دیگر صلاح نیست در تراکتورسازی بمانم.
۱۶:۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در خصوص اینکه مقصد بعدی‌اش کدام تیم خواهد بود، گفت: چند پیشنهاد دارم و می‌خواهم یک تصمیم خوب بگیرم تا بتوانم برای باشگاهی که بازی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. ماندن من در تراکتورسازی منتفی است و با این وضعیتی که به‌وجود آمد، دیگر صلاح نیست در این تیم بمانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در طول فصل گذشته با تونی اولیویرا اختلاف پیدا کرده یا خیر، اظهار داشت: من هیچ‌وقت با تونی اختلاف پیدا نکردم و رابطه خوبی با این مربی داشتم. چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم و همیشه به او احترام می‌گذارم. باشگاه می‌خواهد کارهای خودش را توجیه کند. این راهکارها قدیمی شده و بهتر است که باشگاه تراکتورسازی هوادارانش را فریب ندهد.

کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی در مورد اینکه جدایی از این تیم چقدر برایش سخت است، خاطرنشان کرد: من هفت سال اینجا بازی کردم و به عشق هواداران تراکتورسازی از خیلی چیزها گذشتم. متأسفانه سال به سال عزت و احترام من از سوی مسئولان باشگاه کمتر می‌شد. در این هفت سال حتی یک خودکار هم به من ندادند اما خیلی مواقع به خاطر مشکلاتی که وجود داشت دندان روی جگر گذاشتم. من برای تراکتورسازی و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
به سلامت
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین