اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۲۲
محمدرضا خلعتبری كه سال‌ها بازی در تیم‌های بزرگ از جمله پرسپولیس و ذوب‌آهن را تجربه كرده در لیگ شانزدهم برای گسترش‌فولاد توپ می‌زند و امیدوار است بتواند با این تیم سهمیه آسیایی بگیرد. خلعتبری پیش از آغاز لیگ و قبل از بازی با پیكان گفت‌وگویی انجام داد...
۱۰:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا خلعتبری كه سال‌ها بازی در تیم‌های بزرگ از جمله پرسپولیس و ذوب‌آهن را تجربه كرده در لیگ شانزدهم برای گسترش‌فولاد توپ می‌زند و امیدوار است بتواند با این تیم سهمیه آسیایی بگیرد. خلعتبری پیش از آغاز لیگ و قبل از بازی با پیكان گفت‌وگویی انجام داد.
  • شرایط گسترش برای شروع لیگ چطور است؟
ما در این مدت اردوها و بازی‌های خوبی داشتیم. حضور در جام شهدای حرم بابل خیلی به ما كمك كرد تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. در این تورنمنت بازی‌های آسانی هم نداشتیم و با گرفتن جام انگیزه‌مان خیلی بالا رفت. گسترش امسال برای كسب سهمیه بسته شده و باید در بالای جدول قرار بگیریم. بازیكنان خوب و اسمی در این تیم حضور دارند كه مطمئن هستم هر رقیبی را اذیت می‌كنند.
  • پس از انتخاب گسترش فولاد راضی هستید؟
بله، من از انتخابم راضی هستم. چند پیشنهاد داشتم اما به گسترش آمدم چون در این باشگاه همه چیز سر جایش خودش است و آقا فراز هم خیلی روراست بود. ببینید گسترش‌فولاد تنها باشگاه خصوصی است كه حرفه‌ای اداره می‌شود و حاشیه ندارد. من هم می‌خواستم بدون حاشیه و حرف و حدیث بازی كنم و به تبریز آمده‌ام. امسال تبریز سه نماینده دارد و به همین خاطر در این شهر شور و هیجان خاصی به وجود آمده و واقعا تب فوتبال داغ است و من این جو را دوست دارم.
  • فكر می‌كنید، امسال بالاخره گسترش بتواند سهمیه آسیایی بگیرد؟
من در تیم‌های بزرگی بازی كردم و تجربه زیادی دارم و با توجه به همین تجربه می‌گویم كه گسترش می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد چون هیچ چیزی از تیم‌های دیگر كم ندارد. ما تلاش خودمان را می‌كنیم و حتی در قرارداد ما قید شده كه باید سهمیه آسیایی بگیریم و با حضور این بازیكنان انگیزه‌مان بیشتر شده است.
  • به نظر می‌رسد حضور شیمبا در گسترش به موفقیت شما هم كمك می‌كند.
دقیقا همین طور است و ما مكمل همدیگر هستیم. اگر بازی‌های دو فصل قبل كه با سپاهان قهرمان شدیم را ببینید متوجه می‌شوید كه چقدر با هم هماهنگ هستیم و چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌كنیم. وقتی شیمبا داخل زمین باشد من خیالم راحت است زیرا قدر پاس‌هایم را می‌داند و مطمئن هستم اگر من در شرایط خوب گلزنی باشم، او به من پاس می‌دهد یا مهاجمان دیگر را كمك می‌كند. خوشحالم كه شیمبا به گسترش‌فولاد آمده است.
  • سال گذشته گسترش در سیستم دفاعی مشكل داشت فكر می‌كنید، ژزوز می‌تواند مانند استقلال خوزستان از دروازه گسترش حفاظت كند؟
از خط دفاع تا حمله همگی نفرات فوق العاده‌ای هستند. از سوی دیگر ما دروازه‌بانی داریم که هر تیمی آرزویش را دارد.ژزوز خیال همه را راحت كرده و قبلا در استقلال خوزستان امتحانش را پس داده است.
  • هنوز طلب‌تان را از سپاهان نگرفتید؟
هنوز 35درصد از قراردادم را از باشگاه سپاهان نگرفتم. تازه من رقم کمی طلبکار هستم و سایر بازیکنان بسیار بیشتر پول می‌خواهند. از سوی باشگاه نیز هیچ اقدامی برای پرداخت این مطالبات انجام نشده است.
  • بازی با پیكان را چطور می‌بینید؟
پیكان تیم خوبی است و بازیكنان قدرتمندی را جذب كرده است. به هر حال اولین بازی همیشه سخت است اما ما باید ببریم. پیكان بازیكنان بزرگی مانند حمودی، صادقی و دوست خودم رحمان احمدی را دارد. آقای جلالی هم با جو تبریز آشناست و امیدوارم هر دو تیم جنگنده ظاهر شوند و در نهایت ما ببریم.

صاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری