اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۴۷۶

ابراهیمی بهترین بازیکن بود ولی قرار است این عنوان به طارمی داده شود

پیشکسوت استقلال گفت: «وقتی مراسم انتخاب بهترین ها تازه ساعت 9 شب شروع می شود، فوتبالیست ها در بهترین حالت می توانند ساعت 1 بامداد بخوابند.»
۱۴:۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوری با اشاره به زمان برگزاری جشن بهترین های سال از سوی سازمان لیگ اظهار داشت: «هم مراسم قرعه کشی لیگ برتر خیلی دیر برگزار شد و هم حالا می بینیم که مراسم انتخاب بهترین های سال دیر وقت برگزار می شود. در حالی که در تابستان هستیم و روز هم حسابی بلند است. نمی دانم، مگر ساعت های روز را از دوستان گرفته اند که آنها کارشان را تازه از 9 و 10 شب شروع می کنند؟»

 

نوری با خنده و لحنی آکنده از شوخی گفت: «خود سازمان لیگ عامل دیر خوابیدن فوتبالی ها و فوتبالیست ها شده... وقتی مراسم انتخاب بهترین ها تازه ساعت 9 شب شروع می شود، فوتبالیست ها در بهترین حالت می توانند ساعت 1 بامداد بخوابند. تازه این اتفاق در فاصله تنها دو روز مانده به شروع مسابقات روی می دهد.»

 

وی در خصوص این که چه کسی می تواند بهترین بازیکن سال باشد هم گفت: «این کاملا سلیقه ای است. ولی اگر انتخاب با من بود، از نظر من امید ابراهیمی بهترین بازیکن سال بود. ولی بعید می دانم که این عنوان از سوی داوران این مسابقه به او داده شود. شنیدم که قرار است این عنوان به مهدی طارمی داده شود.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین