اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۳۸۹۰
باتجربه‌ها در دربی موفق می شوند  مهار دیاباته کار هر کسی نیست
مدافع سابق استقلال با بیان اینکه تجربه در دربی لازمه این دیدار است، گفت: باتجربه ها در جدال سرخابی ها موفق خواهند بود.
۱۳:۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
وانانیوز|

محمدرضا شکورزاده در خصوص دربی نود و سوم که چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد، گفت: استقلال در هفته‌های اخیر با آمادگی کریمی و دیاباته توانست پیروزی های خوبی به دست آورد، در دیدار آبی پوشان برابر شاهین بوشهر نبود کریمی در نیمه اول کاملا نشان داد که عدم حضور او یک ناهماهنگی در استقلال به وجود آورده اما مطمئنا کادر فنی و پزشکی استقلال این بازیکن را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده خواهند کرد تا او بتواند در خط هافبک آبی پوشان میدانداری کرده و مهاجمان را تغذیه کند.

مدافع سابق استقلال در ادامه گفت: خطرناکترین بازیکن در این دیدار شیخ دیاباته است، یک بازیکن خارجی که توانست با زدن ۱۵ گل آقای گل لیگ نوزدهم شود او حالا یک مهاجم زهردار است که مهار او کار هر کسی نیست و مدافعان پرسپولیس در مقابل این مهاجم بلندقامت و خطرناک کار سختی در پیش  دارند. بنابراین باید در طول ۹۰ دقیقه صحنه های زیبایی را از جنگ میان دیاباته و مدافعان پرسپولیس شاهد باشیم.

شکورزاده در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد، گفت: با توجه به اینکه این دیدار از نیمه نهایی جام حذفی برگزار می شود یک تیم باید از گردونه رقابت ها کنار رود، امیدوارم این دیدار به پنالتی کشیده نشود و بازی در ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه به پایان برسد و آرزو می کنم این استقلال باشد که در پایان این دیدار پیروز از زمین خارج می شود.

وی در مورد حضور احمد سعادتمند در ایتالیا برای صحبت با استراماچونی در مورد مطالباتش گفت: سعادتمند از زمان حضورش تلاش زیادی کرده تا آرامش را به اردوی استقلال بازگرداند امیدوارم او بتواند در گفتگوهایی که با استراماچونی انجام می دهد، موفق باشد تا استقلال بتواند از شر بدهی های کلانی که دارد به نوعی خارج شده و دچار محرومیت از نقل و انتقالات نشود.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین