اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۳۵۵

علت حضور مدافع جدیدصبا در تمرین روز گذشته پرسپولیس

مدافع جدید تیم فوتبال صبا علت حضور خود را در تمرین روز گذشته پرسپولیس اعلام کرد و گفت: برای رفتن به باشگاه صبا و عقد قرارداد با این تیم منتظر امید عالیشاه بوده است.
۱۶:۳۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| میرهانی هاشمی در گفت‌وگویی، درخصوص پیوستنش به تیم فوتبال صبا اظهار داشت: مسئولان باشگاه صبا صحبتی با من داشتند و گفتند که به این تیم کمک کنم من هم تصمیم گرفتم بار دیگر به لیگ برتر بازگردم تا بتوانم روزهای خوب خود را به دست آورم.

وی ادامه داد: صحبت من با مسئولان صبا کم‌تر از نیم‌ساعت طول کشید و به سرعت به توافق رسیدیم؛ هرچند که شناختی از کادر فنی این تیم نداشتم، اما شخصیت و توانایی آنها را بالا می‌دانم، امیدوارم بتوانیم در لیگ شرایط خوبی را رقم بزنیم.

مدافع فصل گذشته تیم خونه به خونه درخصوص بازگشتش به لیگ برتر یادآور شد: بازی کردن درلیگ برتر آسان‌تر از لیگ دسته اول است، تیم‌ها تاکتیکی‌تر بازی می‌کنند و از هر نظر کیفیت بالاتر است، من 6 ماه در لیگ یک بازی کردم و حالا قصد دارم با توجه به انگیزه‌های زیادی که دارم در لیگ برتر باقدرت حاضر شوم.

هاشمی در مورد دیر بسته شدن تیم صبا، خاطرنشان کرد: این تجربه را من پیش از این در راه‌آهن زمانی که علی دایی هدایت این تیم را برعهده گرفت، داشتم. خوشبختانه سه هفته ای است که تمرینات خود را شروع کرده است، من هم امروز در تمرینات حاضر خواهم شد، هدف ما این است که با یکدیگر هماهنگ شویم تا بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی در مورد علت حضور روز گذشته‌اش در تمرین پرسپولیس گفت: امید عالیشاه دوست صمیمی من است و منتظر او بودم تا به باشگاه صبا برویم و قراردادم را امضا کنیم. به همین دلیل در تمرین سرخ‌پوشان حاضر شدم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین