اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۲۴۳

رضایی: قلعه‌نویی کارش را بلد است

پرنده تیزروی تیم ملی در سال‌های رفته، حالا با جامه مربیگری تراکتور فصل تازه‌ای از اتفاقات زندگی‌اش را رقم می‌زند...
۱۵:۰۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| پرنده تیزروی تیم ملی در سال‌های رفته، حالا با جامه مربیگری تراکتور فصل تازه‌ای از اتفاقات زندگی‌اش را رقم می‌زند؛ هر چند اینجا برای او خط پایان نیست و رحمان رضایی به این می‌اندیشد که با گذر زمان به مرد شماره یک نیمکت‌های برزخی بدل شود. شاید برای همین سیم خاردار سابق پروجا، در کنار فرمانده‌های قدیمی‌ مشق گلوله می‌کند.
  • خیلی‌ها این تراکتور را در قامت مدعی قهرمانی تصور می‌کنند.
کار به این سادگی‌ها هم نیست. استقلال و پرسپولیس و ذوب رقبای مستقیم ما هستند و قطعا چوب لای چرخمان می‌گذارند. تراکتور باید باهوش باشد و فرصت عرضه‌اندام را از مدعیان قهرمانی بگیرد. فوتبال پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.
  • کار با قلعه‌نویی برای رحمان رضایی سخت نیست؟
نه! این سوال را خیلی‌ها می‌پرسند. من انصافا با امیرخان راحتم. قلعه‌نویی کارش را بلد است و می‌داند چطور باید تراکتور را به جلو رهنمون کند. ضمن اینکه اهل مشورت است و نظرات دستیارانش را لحاظ می‌کند.
  • آینده این تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما برای رسیدن به جام‌جهانی با قرعه آسانی مواجه نشدیم و این یک حقیقت است. بعد هم اگر قرار باشد به جام‌جهانی برسیم باید همه امکانات مهیا باشد. البته لیگ خوب و پویا در ساختن تیم ملی نقش مهمی ‌دارد. مطمئن باشید اگر لیگ باکیفیت باشد راه جام‌جهانی هموار خواهد شد. تیم ملی و لیگ در همه‌جای دنیا لازم و ملزوم یکدیگرند.
  • مثل اینکه مربی سابق شما سکاندار نیمکت آتزوری شده، درست است؟
بله، آقای ونتورا روزگاری مربی من بود و تئوریسین بزرگی است. او رفیق فابریک من است و هنوز هم با هم در ارتباطیم. ونتورا در آستانه هفتادسالگی مثل گرگ باران‌دیده است و با تورینو هم خیلی چیزها را ثابت کرد. از ایتالیای واقعی در روسیه رونمایی خواهد شد.
مصاحبه از امیدمافی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین