اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۲۲۷

صادقیان:پدرم انگیزه ای برای درخششم است

پیام صادقیان پا جای پای پدر گذاشته است تا با یدک کشیدن نام حسن زیکو و بازی در تیمی که حسن صادقیان سال‌ها با پیراهن آن در بالاترین سطح فوتبال ایران درخشید، بازهم بدرخشد...
۱۱:۴۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| پیام صادقیان پا جای پای پدر گذاشته است تا با یدک کشیدن نام حسن زیکو و بازی در تیمی که حسن صادقیان سال‌ها با پیراهن آن در بالاترین سطح فوتبال ایران درخشید، بازهم بدرخشد. پیام این روزها در تبریز حضور دارد تا باز هم با پیراهن سبز دیگری و به یاد دوران حضور در ذوب‌آهن، تبدیل به جوان اول فوتبال ایران شود.
  • در ابتدا بگویید از فوتبال تبریز شناخت دارید؟
حضور 3تیم تبریزی در لیگ‌برتر باعث شده تا این شهر به یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران تبدیل شود. البته این شهر همیشه در فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و حضور 3تیم در لیگ‌برتر هم همین موضوع را نشان می‌دهد. هر 3تیم تبریزی حاضر در لیگ آن‌قدر شرایط خوبی دارند که می‌توانند جزو تیم‌های مدعی قرار بگیرند.
  • مهم‌ترین انگیزه‌ای که برای حضور در تبریز و تیم ماشین‌سازی داشتید چه بود؟
در ابتدا باید بگویم من در تبریز به دنیا آمدم و همیشه دوست داشتم در تیم شهرم بازی کنم. این مهم‌ترین انگیزه‌ای بود که داشتم. می‌خواستم به شهر آبا و اجدادی‌ام ادای دین کنم؛ ضمن اینکه وقتی از تیم ماشین‌سازی پیشنهاد دریافت کردم، با کمی مشورت به عضویت این تیم درآمدم. من از رسول خطیبی شناخت داشتم و همین موضوع می‌توانست مهم‌ترین نکته‌ای باشد که انتخاب را برای من ساده می‌کند. از اینجا به بعد هم همه تلاش خود را به کار می‌بندم تا در پایان فصل رضایت کامل از انتخابم داشته باشم.
  • حضور پدرتان در ماشین‌سازی در انتخاب شما تاثیر گذاشت؟
حتما همین‌طور بوده است؛ علاوه‌بر تاثیر در انتخاب، مهم‌ترین انگیزه هم برای من همین موضوع است. می‌خواهم به گونه‌ای بازی کنم که باز هم نام پدرم را زنده کنم. انگیزه‌های زیادی برای درخشش در ماشین‌سازی دارم که مهم‌ترین آن جلب رضایت پدر مرحومم است. در لیگ پیش‌رو می‌خواهم برای رسیدن به هدف‌هایم از همه وجودم مایه بگذارم چراکه کاملا مصمم هستم.
  • هواداران فوتبال در تبریز با توجه به تعصبی که نسبت به تیم‌های خود دارند، همیشه به تشویق تیم‌شان می‌پردازند. ارتباط‌‌‌شان با شما به عنوان یک بازیکن بومی چطور است؟
پیش از اینکه به فوتبال تبریز بیایم، هربار به این شهر می‌آمدم مورد لطف هواداران فوتبال در این شهر قرار می‌گرفتم ضمن اینکه همیشه پیگیر بازی‌های من بودند، حالا که به تبریز آمدم لطف آنها به من بیشتر هم شده است. اتفاقا یکی دیگر از انگیزه‌های من همین پاسخ‌دادن به محبت آنهاست. از زمانی که به عضویت تیم ماشین‌سازی درآمدم بیشتر از قبل شرمنده هواداران فوتبال در این شهر شدم چراکه حمایت آنها از من بیشتر شده است.
  • ماشین‌سازی هم مانند تراکتورسازی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شود و هواداران خاص خود را هم دارد؛ چه شناختی از هواداران این تیم دارید؟
باید بگویم تیم ماشین‌سازی با توجه به قدمت بالای خود هواداران بسیار اصیلی هم دارد؛ هوادارانی که همیشه از این تیم حمایت کردند و حتما در بازی‌های خانگی‌مان خواهید دید که چه حمایتی از این تیم خواهند کرد. کاملا مطمئنم كه آنها با حضور پررنگ خود در ورزشگاه، باعث خواهند شد تا باز هم فوتبال تبریز به صدر اخبار مربوط به فوتبال ایران بازگردد؛ همان‌طور که هواداران تراکتورسازی توانستند شور و هیجان فوتبال تبریز را بر سر زبان‌ها بیندازند.
  • مهم‌ترین هدف شما در لیگ شانزدهم چه خواهد بود؟
همان‌طور که گفتم انگیزه‌های زیادی دارم که بتوانم بهترین فصل فوتبالی‌ام را رقم بزنم. طی یکی، 2سال اخیر نه از فوتبال لذت بردم و نه توانستم آن پیام همیشگی باشم. توقع من از خودم بالاست اما باید قبول کنم که در این یکی، 2سال اخیر نتوانستم درخشش داشته باشم. حتما این مهم‌ترین هدف من خواهد بود که باز هم بتوانم نامم را بر سر زبان‌ها بیندازم و باز هم برای تیمم بدرخشم. می‌خواهم با پیراهن ماشین‌سازی در لیگ شانزدهم حق خودم را به دست بیاورم. حتی به تیم‌ملی هم نظر دارم، البته من باید بهترین فرم خودم را به نمایش بگذارم اما دعوت من به تیم‌ملی به تصمیم سرمربی هم باز می‌گردد. البته سرمربی تیم حتی اگر من را نخواهد باز هم برای من قابل احترام است اما سعی می‌کنم آن‌قدر خوب باشم که او از من در برنامه‌های تاکتیکی‌اش استفاده کند وپیراهن مقدس تیم‌ملی را به تن کنم.
  • درباره پرسپولیس در لیگ شانزدهم چه نظری دارید؟
فکر می‌کنم پرسپولیس در لیگ بعدی یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد چراکه آنها بازیکنان موثری را جذب کردند؛ ضمن اینکه اسکلت اصلی تیم‌شان را هم حفظ کردند. البته پرسپولیسی‌ها در لیگ قبلی هم می‌توانستند به قهرمانی برسند اما شاید بدشانسی آنها را از جام دور کرد.
  • برای ماشین‌سازی در لیگ شانزدهم چه پیش‌بینی می‌كنید؟
ما توانستیم بازیکنان بزرگی را جذب تیم کنیم. حضور بازیکنان بزرگ و نفرات باتجربه در کنار جوانان باانگیزه، ماشین‌سازی را تبدیل به تیمی هماهنگ و قدرتمند کرده است. البته ما اردوی مناسبی هم داشتیم و تمرینات‌مان را به‌طور منظم و کاملا موثر پشت سر گذاشتیم و بنابراین با توجه به بازیکنان خوب، اردوی مناسب و برنامه‌های کاربردی که داشتیم همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم به رتبه‌ای درخور توجه دست پیدا کنیم.

مصاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین