اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۲۱۸

نوری: از اینکه در تراکتور هستم خوشحالم

محمد نوری كاپیتان سابق پرسپولیس بعد از بازگشت از قطر ترجیح داد فوتبالش را در یك تیم پرطرفدار ادامه دهد و چه تیمی‌ بهتر از تراكتورسازی كه هم رنگ پیراهنش قرمز است و هم هواداران زیادی دارد..
۱۰:۵۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوری كاپیتان سابق پرسپولیس بعد از بازگشت از قطر ترجیح داد فوتبالش را در یك تیم پرطرفدار ادامه دهد و چه تیمی‌ بهتر از تراكتورسازی كه هم رنگ پیراهنش قرمز است و هم هواداران زیادی دارد. نوری می‌خواهد در تراكتور همان بازیكن آماده دو سال گذشته در پرسپولیس شود و به همین خاطر با انگیزه بسیار بالا برای لیگ شانزدهم آماده می‌شود. نوری بعد از پایان اردوی این تیم در تهران و در آستانه بازی‌های لیگ گفت‌وگویی انجام داد.
  • اردوی تهران چقدر توانست به هماهنگی بازیكنان كمك كند؟
چون بازیكنان جدیدی به تراكتورسازی آمده‌اند، بازی‌های تداركاتی و اردو واقعا لازم بود. در این اردو خیلی بیشتر باهم هماهنگ شدیم و فكر می‌كنم یكی، دو هفته از لیگ بگذرد اوضاع‌مان بهتر هم شود. ما برای شروع لیگ شرایط آرمانی داریم. بازیكنان و مربی بزرگی در تراكتور حضور دارند كه برای نتایج قابل قبول خیلی تلاش می‌كنند.
  • حضور بازیكنان بزرگ توقعات را از تراكتور بالا برده، این مساله كارتان را سخت‌تر نمی‌كند؟
قطعا كارمان سخت‌تر می‌شود چون بهترین‌ها به تراكتور آمده‌اند تا خودشان را ثابت كنند. ما در تمام خطوط بهترین‌ها را داریم اما بازیكنان بزرگ تضمین‌كننده قهرمانی نیستند. برای قهرمانی باید در زمین تلاش كرد و دوید وگرنه با اسم‌ها جام قهرمانی نمی‌دهند. تمام بچه‌ها انگیزه دارند. بازیكنان ما از بهترین تیم‌های ایران به تراكتور آمده‌اند و هر كدام پیشنهادهای زیادی داشتند. فكر می‌كنم با این شرایط، امسال هواداران شاهد نتایج خوبی باشند.
  • خیلی‌ها معتقدند تراكتور بهتر از تیم‌های دیگر بازیكن گرفته، این مساله را قبول دارید؟
تیم‌های دیگر هم بازیكنان قوی گرفته‌اند و فكر می‌كنم امسال لیگ خیلی سخت‌تر باشد و بازیكنان در زمین جنگنده‌تر ظاهر شوند. سال گذشته استقلال خوزستان قهرمان شد و خیلی‌ها حتی فكرش را هم نمی‌كردند اما این تیم با بازیكنان گمنام قهرمان شد. پس فقط برای قهرمانی باید تلاش كرد و ما زیاد به یارگیری تیم‌های دیگر توجه نمی‌كنیم.
  • شرایط خودتان در تبریز چطور است؟ هواداران شما را پذیرفته‌اند؟
هواداران تبریز كه برای من سنگ‌تمام گذاشته‌اند. واقعا من از این لطف و محبت شوكه شدم و شرایط خیلی خوبی دارم. امیدوارم بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم.
  • ظاهرا از اینكه رنگ پیراهن تراكتور قرمز است، خیلی خوشحال هستید.
بله، واقعا خوشحالم چون در چند سال گذشته به پوشیدن پیراهن قرمز عادت كرده بودم. خداراشكر باز هم قرمز می‌پوشم و امیدوارم با این پیراهن دل مردم تبریز را شاد كنم. البته در این مدت هواداران پرسپولیس هم به من لطف داشتند. امیدوارم از 5، 6سال حضورم در این تیم خاطرات خوشی در ذهن‌شان مانده باشد.
  • درست است آندرانیك تیموریان بعد از مشورت با شما تبریز را انتخاب كرد؟
دوستی ما سرجایش است اما آندو خودش تصمیم گرفت به ماشین‌سازی برود و برای او آرزوی موفقیت می‌كنم.
  • در مورد بازگشت مهدی طارمی‌ صحبتی دارید؟
در حال حاضر بازیكن پرسپولیس نیستم، به همین دلیل درست نیست در مورد پرسپولیس صحبت كنم. من برای این تیم و تك‌تك بازیكنانش آرزوی موفقیت می‌كنم و امیدوارم این تیم همیشه، همیشه و باز هم همیشه موفق باشد.
  • به نظرتان قرعه‌كشی لیگ برای تراكتور آسان بوده یا سخت؟
به نظر من در رقابت‌های لیگ‌برتر قرعه‌کشی سخت و آسان نداریم، همه تیم‌ها باید با یکدیگر بازی کنند. چیزی که مشخص است همه با هم بازی خواهند کرد. ما هم تنها به قرعه خودمان دقت و آن را آنالیز کردیم. فقط اینكه ما در چهارهفته اول لیگ در ورزشگاه خودمان بازی نمی‌كنیم، اذیتمان می‌كند. واقعا ما به حمایت هواداران نیاز داریم اما باید تحمل كنیم.
  • اتفاقا اولین بازی تراكتور در یادگار مقابل پرسپولیس است. این بازی برای شما حساس نیست؟
یك ماه تا این بازی باقی مانده است و فقط می‌توانم بگویم چون هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند بازی سختی داریم. بازی در برابر پرسپولیس برای من هم بسیار سخت است اما با تمام وجود تلاشم را می‌کنم تا تیم فعلی‌ام نتیجه بگیرد. طبیعی است که برای این دیدار حساسیتی نداشته باشم.
  • در این مدت به میانگین سنی بالای تراكتور هم انتقاداتی شد.
من قبلا هم گفته‌ام كه تراكتور تلفیقی از بازیكنان جوان و باتجربه است و یك تیم برای نتیجه گرفتن باید دقیقا این شرایط را داشته باشد. امیدوارم بتوانم باری از دوش تراكتورسازی بردارم.

مصاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هوادار تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تا آماده شدن یادگار امام و قرمز شدن صندلیهایش، ما باغشمال را می خواهیم و عواقب آن را ما هواداران تراکتور به عهده میگیریم...باغشمال قرمز بوده و قرمز خواهد ماند... .جونم تراختور
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین