اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۱۵۷

امیدوارم اتفاقات بدی برای تراکتورسازی رقم نخورد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در هفته‌های ابتدایی گفت: این اتفاق مطمئناً به تراکتورسازی ضربه خواهد زد.
۱۶:۵۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت‌وگویی در مورد شرایط فعلی تراکتورسازی در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: ما وضعیت خوبی داریم و همه چیز برای قهرمانی تراکتورسازی مهیاست. تیم ما از لحاظ کادر فنی، بازیکن و مدیریت در بهترین شرایط قرار دارد، ولی نکته نگران‌کننده به آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام مربوط می‌شود. برای ما خیلی مهم بود که از ابتدای لیگ در این استادیوم بازی کنیم و حالا خیلی زشت است که برای بازی به شهر دیگری برویم.

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی هواداران زیادی دارد و مطمئناً آنها با حاضر نشدن ورزشگاه دچار مشکل می‌شوند. ما به امتیازهای چند هفته ابتدایی نیاز مبرمی داریم و این درست نیست که در ورزشگاه دیگری بازی کنیم. مطمئناً نمی‌توانیم از حمایت هواداران‌مان به‌صورت کامل بهره ببریم و امیدوارم اتفاقات بدی برای تراکتورسازی رقم نخورد. حتی اگر قرار باشد در ورزشگاه گسترش فولاد به میدان برویم بیشتر از 10 یا 15 هزار نفر نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در خاتمه تصریح کرد: از همین حالا این موضوع به ضرر ما خواهد شد، ولی امیدوارم در این چهار هفته امتیازهای خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. ما کار سختی داریم، چون خیلی‌ها از تراکتورسازی توقع قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین