اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۰۹۷

فردوسی‌پور دنبال تیتر یك

با شروع فصل جدید لیگ‌برتر، برنامه90 هم دوباره شروع به كار خواهد كرد. هر چند عادل فردوسی‌پور در این سال‌ها با این انتقاد روبه‌رو شده كه برنامه‌اش كمك چندانی به رشد فوتبال نكرده اما با این حال برنامه90 جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما محسوب می‌شود...
۱۰:۵۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| با شروع فصل جدید لیگ‌برتر، برنامه90 هم دوباره شروع به كار خواهد كرد. هر چند عادل فردوسی‌پور در این سال‌ها با این انتقاد روبه‌رو شده كه برنامه‌اش كمك چندانی به رشد فوتبال نكرده اما با این حال برنامه90 جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما محسوب می‌شود. عادل در یك اقدام مهم دكور برنامه را با یك تغییر اساسی روبه‌رو كرده تا بیننده‌های 90 دكورهای سرد و تقریبا زشت سال‌های گذشته را فراموش كنند. البته خیلی‌ها در انتظار تغییراتی در متن برنامه 3ساعته 90 هستند. این در حالی است كه نزدیكان عادل خبر می‌دهند او قدرت ریسك‌پذیری كمی دارد و بسیار محافظه‌كار است.
تمام آیتم‌های سال گذشته امسال هم نمایش داده خواهد شد ولی نكته مهم اینجاست كه عادل در فصل جدید دنبال «تیتر یك» برای برنامه‌اش است. او معتقد است برخلاف سال‌های قبل، در فصل گذشته برنامه‌اش هر هفته تیتر یك نداشت و حالا بعد از مشورت با دوستانش، در تلاش است تا هر هفته یك موضوع مهم را به تصویر بكشد. او حتی به همكارانش در 90 گفته كه این برنامه باید خودش اتفاق بسازد و نمونه‌اش تصاویر و گزارش‌های كاملی بود كه از بازی پرحاشیه پرسپولیس و استقلال‌اهواز پخش شد. این بازی پرحاشیه كه در اهواز برگزار شد، در برنامه 90 به خوبی مورد تحلیل قرار گرفت و عادل معتقد است كه باید هر هفته برنامه‌اش اتفاقات و تصاویری داشته باشد كه در رسانه‌ها دیده نشده است. فردوسی‌پور معتقد است كه جریان‌سازی 90 در سال‌های گذشته بیشتر از فصل قبل بود و حالا دنبال این است تا این اتفاق دوباره رخ دهد.
او از آیتم‌های آنالیز، گرافیك، تقویم تاریخ، نوستالژی و... راضی است. هر چند كه در این زمینه هم تغییرات جزئی ایجاد خواهد شد. یكی دیگر از آیتم‌های احتمالی كه شاید به برنامه90 اضافه شود، مستندسازی از برخی بازی‌هایی است كه استقلال و پرسپولیس به شهرستان می‌روند. این كار قبلا هم در برنامه90 انجام شده ولی شاید این‌بار برنامه90 بیشتر از گذشته، روی تاریخچه تیم‌های شهرستانی زوم كند.
شاید خیلی‌ها انتظار دارند ماهیت این برنامه از جنجال‌های زرد فاصله گرفته و هیجان‌های دیگری را به بیننده بدهد. باید منتظر ماند و دید كه در نهایت چه تغییراتی در دور جدید برنامه90 رخ خواهد داد.
  • شبیه‌سازی با خندوانه
سری جدید برنامه90 همزمان با شروع لیگ‌برتر با تغییراتی جزئی اما مهم پخش خواهد شد. حتی گفته می‌شود فردوسی‌پور قصد دارد آیتمی را به برنامه‌اش اضافه كند كه شبیه برنامه خندوانه است. عادل طی سال‌های گذشته در برخی از تك‌برنامه‌هایش، بازیگران سینما و تلویزیون را دعوت كرد اما اینكه او هر هفته دست به چنین كاری بزند تقریبا غیرممكن است. عادل احتمالا برخی از چهره‌های جذاب و فان فوتبالی را به برنامه‌اش دعوت خواهد كرد. او ظاهرا چاره‌ای جز این ندارد كه فضای برنامه را دورهمی‌تر کرده و با مخاطب مستقیم‌تر حرف بزند. مطمئنا برای ایجاد این سبك، چهره‌هایی در سبك هاشم بیگ‌زاده حسابی به درد عادل می‌خورند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین