اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۰۷۰

پایان بایگانی یک پیراهن

همانطور که پیش‌بینی هم شده بود و ایران ورزشی نیز بارها به آن اشاره کرد پیراهن شماره 7 استقلال به بختیار رحمانی رسید تا سرانجام این شماره هم از بایگانی خارج شده و در اختیار یکی از بازیکنان قرار بگیرد.
۰۲:۳۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| همانطور که پیش‌بینی هم شده بود و ایران ورزشی نیز بارها به آن اشاره کرد پیراهن شماره 7 استقلال به بختیار رحمانی رسید تا سرانجام این شماره هم از بایگانی خارج شده و در اختیار یکی از بازیکنان قرار بگیرد. باشگاه استقلال پس از خداحافظی فرهاد مجیدی در اقدامی کاملا غیر حرفه‌ای اقدام به بایگانی پیراهن این بازیکن کرده بود اما در نهایت مجبور شد که این شماره را در اختیار بختیار رحمانی قرار دهد. اقدامی که البته ناراحتی و دلخوری‌هایی را هم از سوی فرهاد مجیدی به همراه داشته اما کاپیتان سابق استقلال کوشیده این ناراحتی را پنهان کند تا استقلالی‌ها بتوانند بدون حاشیه پیراهن را در اختیار بختیار قرار دهند...

بختیار رحمانی در لیگ شانزدهم پیراهنی را می‌پوشد که حدود چهار فصل در اختیار فرهاد مجیدی بود. پس از اینکه فرهاد با دنیای بازیگری وداع کرد مسوولان باشگاه استقلال پیراهن این بازیکن را به دیگر بازیکنان ندادند. اقدامی که همان موقع هم با انتقادهایی همراه بود و اگر استقلالی‌ها به محض خداحافظی فرهاد پیراهنش را به بازیکن دیگری می‌دادند از حاشیه‌های کاذب جلوگیری می‌شد اما ناآشنایی برخی مسوولان باشگاه با اصول حرفه‌ای و مهم شمردن علایق هوادارانی که همواره احساس بر عقل‌شان غلبه می‌کند باشگاه استقلال را بر آن داشت تا مدتی پیراهن فرهاد را به اصطلاح بایگانی کند اما این تصمیم هم چندان پایدار نبود تا اینکه به خواست منصوریان پیراهن شماره 7 به بختیار رحمانی تعلق گرفت تا این بازیکن مهم‌ترین شماره پیراهن سال‌های اخیر را به تن کند.
حال باید دید که بختیار آیا می‌تواند وارث خوبی از بعد فنی برای فرهاد مجیدی باشد یا خیر. البته روزگاری هم علیرضا منصوریان همین شماره را در استقلال تن می‌کرد اما اثرگذاری بیش از حد فرهاد در سال‌های پایانی دوران فوتبالش برسکوها منجر به با ارزش‌تر شدن این شماره شده بود. با وجود این اما منصوریان که از همان ابتدا مشخص بود تمایلی به بایگانی پیراهن شماره7 فرهاد مجیدی ندارد، در نهایت تصمیم بزرگی گرفت و این شماره را در اختیار یکی از بااستعدادترین بازیکن سال‌های اخیر فوتبال ایران قرار داد. این تصمیم در حالی گرفته شد که پیش‌تر صحبت از برگزاری جشن پیراهن با حضور فرهاد مجیدی بود اما ظاهرا باشگاه استقلال از برگزاری چنین مراسمی چشمپوشی کرده و قرار نیست این مراسم برگزار شود. احتمال دارد فرهاد مجیدی در تماس‌هایی که مسوولان باشگاه با وی داشته‌اند مخالفت خود را با حضور در این مراسم اعلام کرده باشد و شاید هم اساسا آقا فرهاد تماس‌های مسوولان باشگاه استقلال را بی پاسخ گذاشته تا برگزاری چنین مراسمی با وجود برنامه‌ریزی‌های مقدماتی منتفی شود.
هفته آینده لیگ شروع می‌شود و اگر قرار بود چنین مراسمی در دستور کار استقلالی‌ها قرار بگیرد همین روزها خبر قطعی برگزاری جشن پیراهن رسانه‌ای می‌شد اما تیرگی روابط میان باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی موجب بر هم خوردن برنامه‌ها شده است. البته نباید ماجرای شکایت باشگاه استقلال از فرزاد مجیدی که خود افشارزاده بانی‌اش بود را نیز در برهم خوردن جشن پیراهن استقلال بی‌اثر دانست. مجیدی بزرگ به شدت از حرف‌هایی که افشارزاده علیه برادرش به زبان آورده ناراحت است. گرچه فرهاد در این باره هیچ اظهارنظر رسمی نکرده که این برمی‌گردد به روابط حسنه‌ای که در گذشته با استقلالی‌ها داشت اما ممکن است در طول فصل به کلی سیاست‌های مجیدی بزرگ در مواجهه با استقلال تغییر کند. با همه این حواشی اما نباید از اصل ماجرا غافل شد؛ پوشیدن پیراهن شماره 7 استقلال از سوی بختیار رحمانی می‌تواند فرصت بزرگی برای این بازیکن تازه وارد به استقلال باشد تا ارزش‌های فنی‌اش را به رخ هواداران بکشد و حتی کاری کند که هواداران با بازیکنی تاثیرگذارتر از مجیدی مواجه شوند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین