اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۸۲۴

به حرف‌های پشت سر تیم‌مان توجه نمی‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای کسب مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران راهی اصفهان شدیم و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.
۱۱:۱۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد طیبی در گفت‌وگویی، در مورد دیدار سوپر جام فوتبال ایران و رویارویی تیمش با ذوب‌آهن گفت: برای قهرمانی در سوپر جام راهی اصفهان شدیم. تمرینات خوبی برگزار کردیم و پس از اتمام بدنسازی کارهای تاکتیکی را آغاز کردیم. چند مسابقه تدارکاتی مناسب برگزار کردیم و می‌خواهیم با تمرکز فراوان وارد لیگ شانزدهم شویم.

وی در مورد دیدار سوپرجام خاطرنشان کرد: برگزاری سوپرجام تصمیم خوبی بود که مسئولان فوتبال گرفتند. این مسابقه رقابت جذابی قبل از شروع لیگ برتر است و می‌تواند قدرت قهرمان لیگ برتر یا قهرمان جام حذفی را ثابت کند.

کاپیتان استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانسته نقاط ضعفش را بخوبی تقویت کند، تصریح کرد: دو سه بازیکن خوب خارجی جذب کردیم و در کنار آن مهره‌های ایرانی تأثیرگذاری را گرفتیم. فکر می‌کنم تیم ما به خوبی تقویت شده و در شروع فصل مشکلی نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه سال قبل پس از گذشت هر هفته همه می‌گفتند دوران افت استقلال خوزستان فرا می‌رسد و حالا در آستانه لیگ شانزدهم بار دیگر این مسئله مطرح می‌شود، گفت: متأسفانه این حرف و حدیث‌ها پشت سر تیم ما زیاد است. از هفته‌های ابتدایی لیگ سال قبل تا روزی که قهرمان شدیم دائم می‌گفتند دوران افت استقلال خوزستان از هفته آینده آغاز می‌شود اما دیدید این اتفاق نیفتاد و تیم ما قهرمان شد. ‌امسال هم ما به این حرف‌‌ها توجه نمی‌کنیم و از هفته اول برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه به میدان می‌رویم.

کاپیتان استقلال خوزستان در رابطه با قرعه تیمش در لیگ شانزدهم عنوان کرد: با قرعه بسیار سختی روبه‌رو شدیم اما فراموش نکنید در هر لیگی باید با همه تیم ها بازی کرد. ما تیم قوی داریم که به حریفی باج نخواهیم داد و برای ما فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین