اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۸۰۵

هنوز از شرایط آرمانی فاصله دارم

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا شرایط خوبی دارد و به نظرم مانند لیگ سال گذشته بازهم می‌تواند در مسابقات عملكرد خوبی داشته باشد.
۰۹:۵۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| قاسم دهنوی در گفت‌وگویی درخصوص اردوی اردبیل تیم صبای قم اظهار داشت: اردوی خوبی بود و توانستیم در دو نوبت صبح و بعداظهر تمرینات سنگین و هوازی را به بهترین شكل پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در این مدت دو بازی دوستانه خیلی خوب داشتیم كه در این دو مسابقه بچه‌های تیم به خوبی توانستند توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته و عملكرد مناسبی داشته باشند.

هافبک صبا درباره اینكه آیا خودش با توجه به اینكه دیر به تمرینات اضافه شده توانسته با تیم هماهنگ شود، گفت: قبل از اضافه شدنم به تیم تمرینات اختصاصی داشتم و زیاد از شرایط آرمانی دور نبودم. با این حال در این مدت تمرینات را به بهترین شكل دنبال كردم اما هنوز با شرایط صددرصدی فاصله دارم.

دهنوی در پاسخ به این سوال كه صبای قم در رقابت‌های لیگ شرایط امیدوار كننده‌ای خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: تجربه من بابت چند سال حضور در لیگ برتر می‌گوید صبا در لیگ شانزدهم عملكرد خوبی خواهد داشت. فصل گذشته هم صبا دیر بسته شد اما دیدید در نیم فصل اول چه نتایج خوبی به دست آورد. الان هم شرایط همین‌طور است و به زودی به بالاترین سطح آمادگی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: خدا را شكر در این مدت بازیكنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و تیم در خط حمله و هافبک از شرایط خوبی برخوردار است. به نظرم خط دفاعی تیم جوان است و باید چند بازیكن باتجربه جذب شوند تا از این حیث هم شرایط خوبی داشته باشیم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین