اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۶۹۵

برای هر تیمی یك حریف پرقدرت محسوب می‌شویم

محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراكتورسازی معتقد است كه تیمش شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت...
۱۳:۳۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراكتورسازی معتقد است كه تیمش شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت. او استقلال و پرسپولیس را اصلی‌ترین رقیبان تیم سرخپوش تبریزی برای رسیدن به این عنوان می‌داند. با اخباری درمورد وضعیت تراكتورسازی صحبت كردیم و او به سؤالات پاسخ داد.

شرایط فعلی تراكتورسازی چطور است؟

خدا را شكر وضعیت خوبی داریم. ما به تهران آمده بودیم كه در جام شهدا شركت كنیم ولی لغو این تورنمنت برای تراكتورسازی بد بود. با این حال چند بازی دوستانه انجام دادیم تا كادرفنی درمورد شرایط بازیكنان به جمع‌بندی برسد. به مرور زمان وضعیت بدنی بازیكنان بهتر می‌شود و امیدوارم لیگ را با شرایط خوبی شروع كنیم.

درمورد قرعه تراكتورسازی در چهار هفته ابتدایی چه نظری داری؟

من معتقدم تیم‌های دیگر بیشتر باید به این موضوع فكر كنند، چون تراكتورسازی تیم بزرگی است و مطمئنا ما برای هر تیمی یك حریف پرقدرت محسوب می‌شویم. این قرعه می‌توانست برای ما بهتر باشد، ولی هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

برخی معتقدند شانس قهرمانی تراكتورسازی حتی از استقلال و پرسپولیس نیز بیشتر است. نظر خودت چیست؟

به آنهایی كه چنین حرفی را می‌زنند حق می‌دهم. به هر حال ما تیم خوبی داریم و امسال هیچ هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت. امیدوارم كه درنهایت با قهرمان شدن در لیگ هواداران را خوشحال كنیم.

فكر می‌كنی اصلی‌ترین رقیب تراكتورسازی چه تیمی است؟

تیم خودمان را مدعی اول می‌دانم و استقلال و پرسپولیس اصلی‌ترین رقیبان ما برای قهرمانی هستند.

شرایط خودت چطور است؟

خدا را شكر وضعیت آمادگی من خوب است و تلاش می‌كنم تا امسال حتی بهتر از پارسال بازی كنم. امیدوارم كه بازیكن تأثیرگذاری برای تراكتورسازی باشم.

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی دو ماه دیگر آغاز می‌شود. فكر می‌كنی تیم ملی درنهایت به جام جهانی روسیه برود؟

من معتقدم تیم ملی از همین حالا باید از هر لحاظ مورد حمایت قرار بگیرد و از مسئولان می‌خواهیم كه بهترین امكانات را در اختیار تیم ملی قرار دهند. ما می‌توانیم به‌عنوان تیم اول صعود كنیم، ولی این نیاز به فراهم كردن امكانات و آرامشی دارد كه باید تیم ملی داشته باشد. صعود به جام جهانی اتفاق بزرگی است كه می‌تواند مردم ایران را خوشحال كند.

درمورد خداحافظی نكونام از فوتبال چه صحبتی داری؟

نكونام زحمات زیادی را برای فوتبال ایران كشید و باید قدر امثال او را بیشتر بدانیم. امیدوارم كه نكونام در پست‌های دیگر به فوتبال ایران كمك كند.
درمورد قهرمانی پرتغال در جام ملت‌ها چه نظری داری، آیا آنها لایق قهرمانی بودند؟

پرتغال با چاشنی شانس و البته یك زیركی خاص به قهرمانی رسید. آنها خط دفاعی و دروازه‌بان موفقی داشتند و سازماندهی خوبی در تمامی خطوط در این تیم دیده می‌شد.

فكر می‌كنی بهترین دروازه‌بان جام چه كسی بود؟

دروازه‌بان پرتغال بهترین عملكرد را داشت، هرچند كه باید از بوفون هم نام ببریم. بعد از حذف ایتالیا دیدن گریه بوفون ناراحت‌كننده بود، ولی به هر حال احساسات هم جزئی از فوتبال محسوب می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین