اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۶۹
مربی دروازه‌بان‌های تیم امید می‌گوید که حضور محمدرضا اخباری در تیم ملی بزرگسالان باعث شده انگیزه دروازه‌بان‌های این تیم بالا برود.
۱۵:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید عزیزیان در خصوص عملکرد دروازه‌بان‌های تیم امید در دیدار تدارکاتی مقابل تیم منتخب آنکارا اظهار داشت: علی محسن‌زاده در نیمه اول درون دروازه تیم امید قرار گرفت که گرچه موقعیت چندانی روی دروازه‌اش خلق نشد اما با اعتماد به نفس کار کرد. در نیمه دوم هم گودرز داودی به زمین رفت که روی صحنه گل می توانست بهتر کار کند اما در مهار ضربه پنالتی حریف جبران کرد و به نوعی بازی را به نفع ایران برگرداند.

وی همچنین با بیان اینکه علاوه بر محسن‌زاده و داودی، نیازمند هم در اردوی ترکیه حضور دارد، افزود: نیازمند پتانسیل خوبی دارد و در مجموع هر سه دروازه‌بان ما در طول این اردو تمرینات خوبی را انجام دادند و شرایط خوبی داشتند. حضور محمدرصا اخباری در تیم ملی بزرگسالان هم، انگیزه دروازه‌بان‌های ما را بالا برد و واقعاً خوشحالم که در بین دروازه‌بان‌های تیم ملی بزرگسالان هم سهمیه داشتیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم امید به شرایط اردوی ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با زحمات کاشانی اردوی با کیفیت و خوبی در ترکیه برگزار شد و تیم در بهترین شرایط ممکن مجدداً تمرینات خودش را آغاز کرد. امیدوارم که مجموعه این زحمات و تلاش‌ها منجر به المپیکی شدن تیم امید شود و بتوانیم به هدف بزرگی که در سر داریم برسیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین