اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۶۶۰
شنیده می‌شود سرپرست باشگاه پرسپولیس در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.
۱۰:۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| بیش از یک سال از حضور علی‌اکبر در سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس می‌گذرد.

عملکرد او در این مدت بسیار مورد انتقاد قرار گرفت اما نایب‌قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پرداخت بدهی چند تن از بازیکنان خارجی گذشته این تیم جزو مواردی است که موافقان طاهری را به تمجید وامی‌دارد.

در ماه‌های اخیر نقش اجرایی طاهری در باشگاه پرسپولیس کمرنگ شده و محمد ترکاشوند بسیاری از وظایف مدیریتی را بر عهده گرفته است. ابتدا قرار بود سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه تیمش به اوکراین سفر کند اما ترجیح داد همراه با خانواده خود راهی تعطیلات شود.

نکته جالب حضور معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در اردوی خارجی سرخ‌پوشان بود. ترکاشوند کنار شاگردان برانکو حضور داشت و جالب اینکه در اکثر موارد او به جای طاهری مصاحبه می‌کرد و به اظهار نظر در مورد مسائل مختلف می‌پرداخت.

از سوی دیگر شنیده می‌شود طاهری قصد دارد از سرپرستی باشگاه پرسپولیس کنار برود و راهی وزارت ورزش و جوانان شود. شنیده می‌شود طاهری تمایل دارد به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند. این پست پیش از این در اختیار بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال بود و حالا حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این سمت را در اختیار دارد.

البته اگر این اتفاق هم رخ ندهد، احتمالاً طاهری پست دیگری در وزارت ورزش و جوانان را بر عهده خواهد گرفت. مسئله‌ای که با توجه به رابطه بسیار خوب طاهری و محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان چندان دور از ذهن به نظر می‌رسد. با این شرایط به احتمال زیاد ترکاشوند به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس معرفی خواهد شد.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین