اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۵۱۶

استقلال و پرسپولیس را رفت و برگشت شکست می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه مشهد گفت: تیم مشهد از استقلال و پرسپولیس قوی‌تر است و این دو تیم در «قلعه عقاب‌ها» حرفی برای گفتن نخواهند داشت.
۰۹:۲۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| علی عباسی در گفت‌وگویی، درباره قرعه‌کشی لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: از قرعه‌کشی صورت گرفته راضی هستیم و هفته اول باید به مصاف تیم ذوب‌آهن برویم.

وی افزود: با توجه به بازیکنان خوبی که گرفتیم، می‌توانیم حتی قهرمان شویم، زیرا سال گذشته با وجود اینکه به لحاظ بازیکن در مضیقه بودیم اما توانستیم مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه مشهد درباره اینکه گفته می‌شود وی پس از پایان مراسم قرعه‌کشی به علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته «پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر در مشهد بازی خواهد کرد و آنجا جشن قهرمانی خواهد گرفت»، تصریح کرد: صحبت‌های من با طاهری جنبه شوخی داشت و شک نکنید ما مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی خواهیم کرد. تنها چیزی که به او گفتم این بود که در هفته پایانی لیگ به مصاف پرسپولیس می‌رویم و اگر ما قهرمان نشویم، امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

عباسی ادامه داد: تیم مشهد از استقلال و پرسپولیس قوی‌تر است و این دو تیم در «قلعه عقاب‌ها» حرفی برای گفتن نخواهند داشت و آنها را هم در دور رفت و هم در دور برگشت شکست می‌دهیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازی تدارکاتی تیم مشهد در اردوی ترکیه، من را به این تیم خیلی امیدوار کرد. کاظمی تیم خوبی ساخته که می‌تواند در فصل آینده برای هر تیمی یک حریف قدرتمند محسوب شود.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین