اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۹۴

هواداران خیال‌شان از خط دفاعی راحت باشد

مدافع تراكتورسازی گفت: قرعه تراكتورسازی سخت و اما سخت‌تر این است كه كارمان را در یادگار شروع نمی‌كنیم.
۱۰:۵۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی در گفت‌وگویی درخصوص بازی دوستانه این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت بدنسازی كه این روزها هر دو تیم سپری می‌كردند به نظرم بازی خوبی بود و تراكتور عملكرد خوبی داشت.

وی افزود: قطعا در ادامه با اضافه شدن بازیكنان مصدوم و هماهنگ‌تر شدن تیم عملكردی به مراتب بهتری خواهیم داشت.

مدافع چپ تراكتورسازی در مورد وضعیت خط دفاعی این تیم و این‌كه آیا بین او و بازیكنان جدید هماهنگی صورت گرفته، گفت: اوضاع خط دفاعی خوب است و دو بازیكن جدید خط میانی تیم یعنی محسن بنگر و هادی محمدی خیلی زود با تیم هماهنگ شده‌اند. قطعا در ادامه بازهم این روند بهتر خواهد شد و هواداران خیال‌شان از خط دفاعی تراكتورسازی راحت‌ خواهد بود.

آقایی در مورد قرعه‌كشی لیگ برتر و شرایط تراكتورسازی كه قرار است همان ابتدا با استقلال خوزستان به عنوان مدعی قهرمانی بازی كند، اظهار داشت:‌ قرعه سختی تراكتور دارد و بیشترین سختی آن بابت این است كه بازی‌های ما در چند هفته ابتدایی در یادگار برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: به نظرم استقلال خوزستان هم تیم خوب و دونده‌ای نشان داد اما شرایط آنها با تیم سال گذشته با تغییراتی كه داشته‌اند متفاوت است. با این همه ما كاری به تیم‌ها و اسم آن‌ها نداریم و با قدرت كار خودمان را پیش خواهیم برد.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین