اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۶۳
مرداد ماه سال گذشته وقتی محمد ترکاشوند به‌عنوان مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.
۱۸:۲۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مرداد ماه سال گذشته وقتی محمد ترکاشوند به‌عنوان مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تصور می‌شد این پست تشریفاتی مثل تمام پست‌های از این دست نقشی در باشگاه پرسپولیس ندارد و طاهری به‌عنوان سرپرست باشگاه دنبال صدور احکامی تازه است تا تغییرات ملموس‌تر باشد اما چند ماه بعد مشخص شد ترکاشوند چیزی فراتر از مشاور عمل می‌کند و قدرتش در باشگاه پرسپولیس به اندازه طاهری یا حتی بیشتر از اوست!
سه ماه قبل طاهری حکم ترکاشوند را از مشاور به معاون اقتصادی تغییر داد اما طی چند ماه اخیر بیشترین فعالیت وی جایی جدا از فعالیت‌های اقتصادی بوده است . در واقع ترکاشوند طی شش ماه اخیر درباره همه چیز حرف زده الا مسائل اقتصادی باشگاه تا جایی که شنیده می‌شود سرمربی بعدی تیم نونهالان پرسپولیس که حالا مربی تیم مدرسه فوتبال درفشی‌فر است خواهر زاده جناب معاون خواهد بود!

مصاحبه‌های عجیب
در بحبوحه بحث تمدید قرارداد برانکو که از بهمن ماه سال گذشته در رسانه‌ها شروع شد و بعد جدی شد ترکاشوند چندین بار درباره این مساله مصاحبه کرد تا مشخص شود دست راست طاهری و همه کاره او در باشگاه است. ظاهرا طاهری و ترکاشوند در شرکت ساپکو همکار بوده‌اند و سرپرست باشگاه با اعتماد به همکار سابقش، با اعطای پست معاون اقتصادی در پرسپولیس عملا او را همه کاره باشگاه کرده است به طوری که ترکاشوند صراحتا درباره مسائل مهمی مثل ماندن یا نماندن برانکو هر روز مصاحبه می‌کرد. این روند البته به مذاق برخی اعضای هیات مدیره خوش نیامد و منجر به تذکراتی به طاهری شد اما روز به روز فعالیت‌های معاون اقتصادی وسیع‌تر شد.

پرسپولیس لرستان
محمد ترکاشوند که گفته می‌شود بازیکن هما بوده اصالت لرستانی دارد و شاید به خاطر همین بود که بیرانوند در نخستین روز نقل و انتقالات بدون چک و چانه سرخپوش شد. دیگر لرستانی تازه وارد پرسپولیس وحید امیری است که با کش و قوس زیاد سرخپوش شد اما نقش همشهری بازی ترکاشوند را در این انتقال نمی‌توان نادیده گرفت. البته که بر کیفیت این دو بازیکن حرفی نیست اما سومین بازیکن لرستانی که پرسپولیسی شد گلر جوان و گمنامی به نام ابوالفضل درویش وند بود که گفته شد از تیم ملی جوانان به پرسپولیس آمده اما واقعیت این است که او دروازه‌بان پنجم یا ششم تیم جوانان ایران بوده و جای قدیمی پور و علی محسن زاده را خیلی راحت گرفت. زمانی در دوره مدیریت رویانیان به خاطر تعدد بازیکنان شمالی به مزاح گفته می‌شد پرسپولیس تهران تبدیل به پرسپولیس مازندران شده اما حالا و به یمن حضور ترکاشوند در راس این باشگاه ظاهرا پرسپولیس تبدیل به پرسپولیس لرستان شده است.

اختلاف با برانکو
ورود بیش از حد ترکاشوند به بحث نقل و انتقالات اما باعث شد برانکو با او دچار مشکل شود و کم کم اختلاف‌ها بالا گرفت. در حالی که ترکاشوند مدام مهاجم خارجی معرفی می‌کرد برانکو در پی جذب شجاع خلیل‌زاده بود که این مساله به درگیری لفظی دو نفر منتج شد. از طرفی گفته شده ترکاشوند با توجه به همکار بودن با برادر ربیع خواه در جذب او موثر بوده و در حالی که برانکو این بازیکن را نمی‌شناخته اختلاف بین طرفین بالا گرفته است.
این درگیری‌ها آنقدر بالا گرفت که دیروز در کیف دو نفر کنار هم ایستادند و با لبخندهای مصنوعی درباره نقل و انتقالات مصاحبه و از نحوه جذب بازیکنان جدید ابراز رضایت کردند اما واقعیت این است که مرد کروات معاون طاهری را همراه خود نمی بیند. جالب اینکه برانکو دیروز برای اینکه ثابت کند مشکلی با ترکاشوند ندارد روی او را بوسید تا با اکران یک فیلم هندی در کیف حواس‌ها را پرت کند اما باید منتظر ماند و دید نشانه‌های این اختلاف دوباره کجا سر باز می‌کند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین