اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۴۳

کنایه عجیب کونته به مورینیو +عکس

سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری خود بر اهمیت نقش هواداران تاکید کرد و گفت: با یک شکست نابود نمی‌شویم.
۱۶:۴۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| سرمربی موفق ایتالیایی در اولین نشست خبری خود در باشگاه چلسی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، کنفرانس خبری او با پوشش تصویری کم سابقه ای همراه بود به طوری که مقامات باشگاه چلسی به خاطر تعداد زیاد خبرنگاران و عکاسان محل نشست خبری را از سالن شماره یک استادیوم به سالن اصلی مراسم سخنرانی باشگاه تغییر دادند.

کونته در ابتدای این کنفرانس خبری با اشاره به بزرگی و ثروت باشگاه چلسی گفت: هویت تعریف خاص و واحدی ندارد، چه کسی گفته که ثروت به هویت صدمه می‌زند، به عقیده من با ثروت می‌شود حتی هویت صدمه دیده را نیز ترمیم کرد. چلسی باشگاه ثروتمندی است و خوشحالم که مربی تیم فوتبال این باشگاه هستم.

مربی 46 ساله ایتالیایی که با یووه خوش درخشیده و ثابت کرده که صاحب ایده و سبک است، ادامه داد: در شرایطی سمت مربیگری در چلسی را پذیرفتم که می‌دانستم ورود و خروج برخی ستارگان به تیم چندان تحت کنترل من نبود و نیست. مشخص بود که برخی از بازیکنان مهم چلسی خیال ترک تیم را دارند و منتظر روشن شدن تکلیف مربی آینده چلسی هم نخواهند بود، چنین بازیکنانی را لازم نداشتم و اتفاقا از جدایی آنها از تیم خوشحال شدم، ما به بازیکنانی در چلسی نیاز داریم که عاشق تیمشان باشند.

کونته افزود: از هواداران چلسی می‌خواهم به عنوان تنها عامل قطعی موفقیت تیم، در کنار مان باشند و در طول فصل با صبوری و شکیبایی ما را حمایت کنند. هواداران چلسی حرفه‌ای هستند و خوب می‌دانند با یک پیروزی قهرمان نمی‌شویم و با یک پیروزی هم نابود نخواهیم شد.

کونته در واکنش به سوال خبرنگار گاردین درباره رابطه با مورینیو گفت: من نه آقای خاص هستم نه آقای خوشحال، من مربی چلسی هستم و خود را وارث چیزی از گذشته باشگاه نمی‌دانم، سبک کاری خودم را دارم و برای همکاران خود احترام زیادی قایل هستم.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین