اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۹۸

دست خودم نبود بتوانم جدا شوم

داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش تیم گسترش‌فولاد تبریز بعد از مدت‌ها سکوت در گفت‌و‌گو با همشهری‌ورزشی درباره مسائل پیرامونی خود و تیمش صحبت کرد...
۱۰:۲۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش تیم گسترش‌فولاد تبریز بعد از مدت‌ها سکوت در گفت‌و‌گو با همشهری‌ورزشی درباره مسائل پیرامونی خود و تیمش صحبت کرد.
  • اگر موافقی در ابتدا از اردوی گسترش‌فولاد در ترکیه برایمان بگو. در این اردو سه دیدار تدارکاتی برگزار كردید.
بله ما سه بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم و در این سه بازی گل نخوردیم، حتی بازی با تیم مطرحی مقابل فنرباغچه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر جوری کار می‌کنیم که در وهله اول گل نخوریم و بعد از آن هم بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم و به گل برتری برسیم. تمرینات خیلی خوب بوده و ان‌شاءالله همین طور ادامه یابد. قرار است در یک جامی هم در بابل شرکت کنیم كه ۲بازی هم آنجا در برگزار خواهیم کرد. ما خودمان را آماده می‌کنیم تا در فصل جدید پرقدرت ظاهر شویم. به امید خدا اگر یک قرعه خوب هم نصیبمان شود، می‌توانیم نسبت به سال پیش موفقیت‌های بیشتری كسب كنیم.
  • خریدهای تیم گسترش فولاد هم خوب بوده. خیلی‌ها می‌گویند از مدعیان قهرمانی خواهید بود. نظر خودت چیست؟
بله همین طور است، خدا را شکر در فصل نقل‌وانتقلات خوب کار کردیم و یارهای خیلی خوبی را گرفتیم. ما پارسال هدف‌مان گرفتن سهمیه آسیایی بود اما همان طور كه خودتان می‌دانید در فوتبال روی هیچ چیزی نمی‌شود حساب کرد. امسال هم تلاش می‌کنیم سهمیه لیگ قهرمان را بگیریم و اگر شد عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. رسیدن به قهرمانی برای هیچ تیمی دور از دسترس نیست چراکه پارسال استقلال‌خوزستان نشان داد در فوتبال هیچ چیز را نمی‌شود پیش‌بینی كرد. امیدوارم ما هم بتوانیم همین جوری کار کنیم و پابه‌پای تیم‌های قدر لیگ جلو برویم.
  • عملکرد ژزوز و خلعتبری، چهره‌های سر‌شناسی که در نقل‌وانتقلات به تیم شما پیوستند چطور بود؟
خوب بودند؛ آنها دارند چیزی که آقای کمالوند مدنظر داشت را پیدا می‌کنند. امیدوارم بتوانند موفق باشند و همین‌جوری ادامه بدهند.
  • اگر ملاک را یارگیری در نظر بگیریم کدام تیم‌ها را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانی؟
مطمئنا تیم تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی است. بعید نیست كه تراکتورسازی قهرمان شود، البته در فصل آینده مدعیان قهرمانی زیاد خواهند بود چراکه همه تیم‌ها خوب یارگیری کردند؛ امسال لیگ خیلی خوبی را خواهیم داشت.
  • قبل از شروع لیگ بر‌تر بحث حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت از جمله استقلال مطرح بود اما سرانجام در گسترش ماندنی شدی. در این باره چه صحبتی داری؟
من امسال چون قرارداد داشتم نمی‌توانستم و کاری از دستم برای جدا شدن از گسترش‌فولاد برنمی‌آمد. امیدوارم با تمام شدن قراردادم بتوانم یک تصمیم خوب برای پیشرفت فوتبالم بگیرم. به امید خدا سال دیگر تصمیم می‌گیرم که در کدام تیم شرایط برای پیشرفتم مهیاست و به‌‌ همان تیم می‌روم.
  • پس به فکر فصل آینده هستی.
بله، مطمئنا جایی خواهم رفت که پیشرفت كنم. یقینا باید مسائل جانبی را مدنظر داشته باشم و تیمی را انتخاب نکنم که در آن افت کنم، به همین دلیل تصمیم‌گیری در مورد آینده‌ام بسیار حائز اهمیت است.
  • آیا مشاورانی داری که کمکت کنند تا یک تصمیم درست در مورد تیم آینده‌ات بگیری؟
بله در فوتبال مشاوران و پیشکسوتان بسیاری هستند که می‌توانند به من کمک کنند تا از راهنمایی‌های آنها استفاده کنم و در آینده پیشرفت خوبی داشته باشم.
  • می‌توانی بگویی از چه کسانی مشورت می‌گیری؟
نه. نمی‌توانم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهزاد قوشاچای
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۱
انشالله سال دیگه میایی تیراختور پیش همشهرهات با سروش هافبک آتشین را تشگیل می هید
نادر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
نگران نباش تو هم میری و پشیمان میشی هی نگو میرم میرم....اصلا نتونستی محبوبیتی برا خودت دست و پا کنی مثل نکونام...
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین