اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۳۴

برای اهداف بزرگ مهم نیست با چه تیمی بازی داریم

مدافع تراكتورسازی گفت: قرعه تراكتور خوب است اما ما برای رسیدن به اهداف بزرگ مهم نیست كار را با چه تیمی شروع می‌كنیم.
۱۵:۲۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ایرانپوریان در گفت‌وگویی، درخصوص بازی روز گذشته تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این‌ بازی هرچند با تساوی تمام شد اما عملكرد خوبی داشتیم. با این حال در این مسابقات بیشتر آمادگی و هماهنگی تیم مدنظر است و نتیجه‌گیری مهم نیست.

وی افزود: هنوز تا رسیدن به سطح آمادگی فاصله داریم و قطعا در ادامه در چند بازی دوستانه دیگر كه در برنامه داریم عملكرد بهتری خواهیم داشت و تیم به هماهنگی لازم خواهد رسید.

مدافع تراكتورسازی درباره قرعه‌كشی لیگ و برنامه بازی‌های این تیم و اینكه اولین بازی آنها مقابل همین استقلال خوزستان و مدعی قهرمانی است، گفت: برای ما این حرف‌ها مهم نیست چون وقتی تیم یک هدف بزرگ دارد اینكه با چه تیمی شروع كند اصلا برایش مهم نیست.

وی ادامه داد: به همین خاطر ما چون به دنبال قهرمانی هستیم اصلا به این مباحث كاری نداریم. هدف اصلی همه بازیكنان تراكتورسازی این است كه بتوانیم یك تیم خوب را روانه مسابقات كنیم تا توقعات هواداران را كه از ما بالا رفته به خوبی پاسخ بدهیم.

ایرانپوریان در پاسخ به این سوال كه چقدر فكر می‌كند این تیم خوب تراكتورسازی بتواند در لیگ نتایج درخوری بگیرد و از همان ابتدا یک مدعی باشد، اظهار داشت:‌ بدون شک با صحبت كردن نمی‌توان قهرمانی را به دست آورد و باید تلاش مضاعف داشت. مهره‌های خوبی داریم و هدف صددرصد همه تیم رسیدن به عنوان قهرمانی است و این یعنی باید دوچندان سعی و كوشش داشته باشیم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین