اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۲۱

کاپیتان سرخ‎ها:کهکشانی بودن در زمین ثابت می‌شود

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی،‌ گفت:‌ به قرعه کشی سخت و آسان اعتقادی ندارم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از هفته اول نتیجه خوبی بگیریم.
۱۳:۴۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت‌وگویی، در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر و دیدارهای تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی عنوان کرد: به قرعه‌کشی احترام می‌گذاریم، برایمان فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی می‌کنیم، فقط می‌خواهیم از هفته اول نتیجه بگیریم و کارمان را با قدرت آغاز می‌کنیم. کسانی که قرعه‌کشی را انجام دادند، از افتخارآفرینان این آب‌وخاک هستند و به آن احترام می‌گذاریم.

وی در مورد رویارویی با استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است که دیروز هم با‌ آنها بازی دوستانه برگزار کردیم. در بازی دیروز موقعیت‌های زیادی داشتیم که در نهایت کار با تساوی به پایان رسید. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از هفته اول باقدرت کار را آغاز کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا رویارویی با استقلال خوزستان در هفته اول و سپس دیدار با صنعت نفت در گرمای آبادان کار را سخت نمی‌کند، تصریح کرد: به هر حال باید در طول لیگ با همه تیم‌ها بازی کرد. قرعه سخت و آسان چندان اهمیتی ندارد، همه مقابل تیم پرمهره و پرهوادار استقلال انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در مورد احتمال لغو جام شهدا تصریح کرد: ما به احترام شهدا و به عشق این عزیزان به تهران آمدیم تا در این تورنمنت شرکت کنیم، اینکه دیگر چه اتفاقی می‌افتد و بازی‌ها لغو می‌شود یا نه، به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

کیانی در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها به این تیم لقب کهکشانی‌ها را داند، اظهار داشت: ما تیم پرمهره‌ای هستیم اما کهکشانی بودن در زمین ثابت می‌شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین