اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۱۸۹

125 میلیون تومان پس داده نمی‌شود!

پول دریافتی که مسئولان پرسپولیس از بازیکنان تستی دریافت کرده‌اند نیز به یک موضوع تامل‌برانگیز تبدیل شده است.
۱۰:۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ب پرسپولیس در شرایطی منحل شد که مدت زمان چندانی از‌ آغاز به کار آن نگذشته بود. این تیم که هدف از تشکیل آن بی‌نیاز شدن تیم اول پرسپولیس از جذب بازیکن عنوان شده بود به دلایل نامعلومی منحل شد تا شاهد یکی دیگر از تصمیمات خلق‌الساعه مسئولان پرسپولیس باشیم.

از سوی دیگر پول دریافتی که مسئولان پرسپولیس از بازیکنان تستی دریافت کرده‌اند نیز به یک موضوع تامل‌برانگیز تبدیل شده است. در خبرها آمده بود حدود 2500 نفر در تست‌گیری تیم ب شرکت کرده‌ بودند که هر کدام از آنها مبلغ 50 هزار تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده‌ بودند. مجموع پول دریافتی که پرسپولیس از بازیکنان تستی دریافت کردی رقمی در حدود 125 میلیون تومان می‌شود. این در حالیست که مسئولان پرسپولیس قصد بازگرداندن این پول را به بازیکنان تستی ندارند. آن هم در شرایطی که تیم ب وجود خارجی ندارد و پول این بازیکنان هم قرار نیست به آنها بازگردانده شود.

محمد زادمهر در گفت‌وگویی درباره تکلیف این پول‌های دریافتی گفت: تنها پول 25 بازیکنی که انتخاب شده‌اند را به آنها برمی‌گردانیم و از این 25  بازیکن نیز در تیم‌های پایه استفاده خواهد شد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد مسئولان پرسپولیس باید پاسخ مناسبی برای پول‌هایی که بازیکنان تستی به آنها پرداخت کرده بودند داشته باشند. با توجه به منحل شدن تیم ب پرسپولیس نه تنها آرزوهایشان بر باد رفت بلکه به لحاظ مالی نیز متضرر شدند.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین