اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۱۵۰

با حرف من تراکتورسازی قهرمان نمی‌شود

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شنیده‌ام که جام شهدا لغو شده اما امیدوارم که این مسابقات برگزار شود.
۲۱:۱۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ایرانپوریان درباره وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما امروز بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و با آمادگی فاصله داریم. البته از یکی دو هفته دیگر آماده مسابقات خواهیم شد و می‌توانیم تراکتورسازی واقعی را به همه نشان دهیم. امیدوارم بتوانم با تمرکز کافی به تراکتورسازی کمک کنم.

وی درباره انتظارات هواداران تراکتورسازی که قهرمانی می‌خواهند ادامه داد: به هر حال کار سخت است و با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود. باید تلاشمان را چند برابر کنیم و انرژی مضاعفی بگذاریم تا جام بگیریم. با حرف زدن من تراکتورسازی قهرمان نمی‌شود بلکه باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

این بازیکن درباره کناره گیری پرسپولیس از جام شهدا خاطرنشان کرد: برای مان فرق ندارد که پرسپولیس باشد یا بقیه تیم‌ها بلکه امیدواریم این تورنمنت برگزار شود البته دو ساعت پیش بودیم که شنیدم مسابقات لغو شده اما امیدوارم صحت نداشته باشد چرا که ما برای مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در صورت لغو مسابقات برنامه ما به هم خواهد خورد.

وی در باره اینکه از پرسپولیس پیشنهاد داشته گفت: بحث پیشنهاد از پرسپولیس برای گذشته بود نه تنها از این تیم بلکه از چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم اما الان همه تمرکزم بر روی تراکتورسازی است و دیگر به این مسائل فکر نمی کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین