اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۰۸۲

مهاجم استقلالی:طارمی‌خیلی کم گل زد

رحیم زهیوی مهاجم ملی‌پوش استقلال خوزستان بعد از آنکه برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد، در صدد است كه عنوان آقای گلی را به دست بیاورد...
۱۳:۴۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| رحیم زهیوی مهاجم ملی‌پوش استقلال خوزستان بعد از آنکه برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد، در صدد است كه عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. او می‌گوید ۱۶گلی که طارمی ‌با آن آقای گل شد کم است و می‌خواهد 18، 19گل بزند. گفت‌و‌گوی همشهری‌ورزشی با زهیوی را می‌خوانید.
  • شرایط استقلال خوزستان برای فصل پیش رو را چطور ارزیابی می‌کنی؟
شرایط تیم ما نسبت به پارسال هیچ فرقی نکرده؛ درست که آقای ویسی رفته ولی تیممان تغییری نکرده است. با آمدن آقای پورموسوی هم مثل پارسال کارمان را ادامه می‌دهیم. شرایط بدنسازی‌مان خوب است، تا دوهفته پیش هر روز ۳جلسه داشتیم و بهترین بازی‌ها را برایمان گذاشتند. داریم به شروع لیگ نزدیک می‌شویم و مطمئنم امسال باز شگفتی‌ساز خواهیم شد.
  • رفتن ژزوز و کولیبالی به شما ضربه نمی‌زند؟
به نظر من آنها خیلی خوب کار کردند ولی ما دفاع تیم‌مان خوب بود. ما از خط حمله خوب پرس می‌کردیم تا گل نخوریم، ضمن اینکه پورقاز را گرفتیم و قرار است یک دروازه‌بان خارجی هم بگیریم. چیزی را ازدست ندادیم، اسکلت تیم حفظ شده و سال آینده هم در همان رده‌های بالا می‌مانیم؛ این را قول می‌دهم.
  • مصدومیت قدیمی‌ات برطرف شده؟
بله، دوهفته است با تیم تمرین می‌کنم و شرایطم خیلی بهتر از قبل است.
  • خیلی‌ها شاید این پیش‌بینی را داشته باشند كه استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا زنگ تفریح خواهد بود. نظر خودت چیست؟
اتفاقا پارسال هم همین را می‌گفتند. می‌گفتند بازیکن خوب جذب نکرده‌ایم و سقوط خواهیم کرد ولی در ‌‌نهایت قهرمان شدیم. حالا با همین بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهیم کرد. تیم‌های آسیایی روی تیم ما شناخت کافی ندارند و تا بیایند به خودشان بجنبند، به قول معروف ما کار را دست گرفته‌ایم. البته قول قهرمانی آسیا را نمی‌دهیم ولی مطمئن باشید نماینده شایسته‌ای برای کشورمان خواهیم بود.
  • تو بازیکنی بودی که از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتی ولی در این تیم ماندی. پول خوبی گرفتی که ماندی؟
بله، من تقربیا از تمام تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم. به خاطر پول نبود که ماندم، واقعا مبلغ قراردادم بسیار کم است. به مرور در سایت‌ها منتشر خواهد شد و خواهید دید. شاید باورتان نشود. من هم قرارداد داشتم و هم یک تعصب خاصی به تیم استقلال خوزستان داشتم. به مربیگری آقای پورموسوی هم علاقه دارم. ان‌شاءالله بتوانم هم به خودم، هم به تیم و هم به خوزستان کنم.
  • به عنوان یک ملی‌پوش در مورد اتفاقی که برای اشکان دژآگه در آلمان افتاد چه نظری داری؟
نظری درباره این قضیه ندارم.
  • به خود اشکان زنگ نزدی تا از جریان باخبر شوی؟
نه، من چیزی ندیدم و فقط صحبتش است.
  • فکر می‌کنی بتوانی عنوان آقای گلی را به دست بیاوری؟
امسال شک نکنید من به عنوان یکی از گلزن‌های لیگ ایران خواهم بود. تمام تلاش را می‌کنم كه آقای گل شوم.
مهدی طارمی ‌هم به عنوان آقای گل فصل قبل دیگر در لیگ ایران نیست و کسب عنوان آقای گلی برایت خیلی راحت‌تر خواهد بود.
طارمی بازیکن خوبی است اما با تمام احترامی‌ که برای او قائلم، به نظرم پارسال خیلی کم گل زد. ۱۶گل خیلی کم است. امسال سعی می‌کنم بیشترین گل زده را داشته باشم. سعی می‌کنم ۱۸ تا ۲۰ گل بزنم.
  • کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
استقلال، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و تیم ما.
  • پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانی؟
نه.
  • به عنوان یک ملی‌پوش در مورد لغو اردوهای تیم ملی چه صحبتی داری؟
من نمی‌دانم چه اتفاقاتی دارد می‌افتد ولی ‌ای کاش یک هماهنگی با آقای کی‌روش می‌شد. بالاخره تیم ملی کشورمان است و اگر شکست بخورد همه مردم ناراحت می‌شوند. این‌طور نیست که فقط پرسپولیسی‌ها یا استقلالی‌ها ناراحت شوند، تیم ملی است و حتی آنهایی که به فوتبال علاقه ندارند هم پیگیر تیم ملی هستند.‌ ای کاش این اردو را برگزار می‌کردیم و بیشتر هماهنگ می‌شدیم. تمرینات باشگاهی با تمرینات تیم ملی خیلی فرق می‌کند. الان می‌گویند قرار است اردویی در ایتالیا داشته باشیم كه برایمان خوب است. زمان کمی ‌داریم، سعی می‌کنم به تیم ملی کمک کنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین