اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۰۵۸
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از مسئولان این باشگاه به خاطر انحلال تیم "ب"، گفت: آقای طاهری تخصص مدیریت در فوتبال را ندارد ولی برای حفظ صندلی خود پشت برانکو ایوانکوویچ پنهان شده است.
۱۱:۵۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود کلهر درباره خبر انحلال تیم فوتبال «ب» پرسپولیس گفت: وقتی این خبر را شنیدم، تعجب کردم. این اتفاق به این خاطر رخ داد که آقای طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و تعدادی از اعضای هیات مدیره، فوتبالی نیستند. ما از حدود ۱۵۰۰ بازیکن تست گرفتیم و مرحله به مرحله پیش رفتیم تا در نهایت ۳۰ بازیکن را برای تیم ب انتخاب کردیم. برای این تیم کلی زحمت کشیده شد ولی به یکباره آنرا منحل کردند.

وی با بیان اینکه برای تشکیل تیم ب حداقل ۵ ماه وقت گذاشته شده است، افزود: بعد از کنار گذاشتن حسین عبدی از هیات مدیره پرسپولیس که خودش مجری این طرح بود، به تدریج تیم ب را منحل کردند. این طرح همیشه نیمه تمام مانده است. سال ۱۳۸۵ هم قصد داشتیم این طرح بزرگ استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم پرسپولیس را انجام بدهیم که جابجایی مدیران همه چیز را خراب کرد.

عضو کادر فنی تیم ب پرسپولیس با اشاره به تبعات بد انحلال این تیم، تاکید کرد: بازیکنانی که با هزار امید به تیم ب پرسپولیس آمده بودند، حالا آواره می‌شوند. برای تشکیل و راه اندازی تیم ب و طرح استعدادیابی این همه تبلیغات شد ولی خیلی ساده طرح را متوقف کردند.

کلهر ادامه داد: دلیل اصلی انحلال تیم دوم پرسپولیس این است که علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه، تخصص ندارد. در هیات مدیره دو عضو فوتبالی یعنی آقای جعفر کاشانی و محمدرضا زادمهر حضور دارند ولی توقع داشتیم این دو عضو با جدیت بیشتری این طرح را دنبال کنند و اجازه ندهند تیم دوم پرسپولیس تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طاهری و مدیران پرسپولیس پشت برانکو ایوانکوویچ قایم شده‌اند و تمام حواس‌ها به تیم بزرگسالان جمع است تا این تیم یکسال دیگر نتیجه بگیرد و آقایان بتوانند صندلی خود را حفظ کنند. برانکو مربی کاملا کاربلد و بزرگی است ولی وقتی تمام فکر و ذکر باشگاه روی تیم بزرگسالان باشد، حتی کسب عنوان قهرمانی هم شایسته نیست.

عضو کادر فنی تیم ب پرسپولیس با بیان اینکه وی و دیگر مربیان این تیم بدون قرارداد در این مدت کار کرده‌اند، گفت: ما به دعوت حسین عبدی و برای کمک به باشگاه، آمدیم. قطعا این طرح باعث کاهش هزینه‌های پرسپولیس بود. از این ۳۰ بازیکنی که ما انتخاب کردیم، حداقل ۱۰ نفر الان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند. حتی اگر ما دو بازیکن از این تیم به تیم بزرگسالان می‌دادیم، کلی از هزینه‌ها کم می‌شد.

کلهر در پایان گفت: آکادمی، قلب یک باشگاه است و چنین چیزی در فوتبال ما کمتر وجود دارد. به هر حال در این شرایط آقای طاهری باید جوابگو باشد. به نظرم این طرح بزرگ در پرسپولیس قربانی کوته نظری طاهری شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین