اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۰۴۰

حاج‌محمدی: منصوریان بهترین خرید استقلال بود

محمدامین حاج‌محمدی، مدافع تیم فوتبال استقلال كه یكی از امیدهای علیرضا منصوریان در خط دفاعی سال آینده این تیم به حساب می‌آید، امیدوار است این‌بار هم بتواند زیر نظر علیرضا منصوریان دوران خوب فوتبالی‌اش را در نفت‌تهران تكرار كند.
۱۰:۳۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدامین حاج‌محمدی، مدافع تیم فوتبال استقلال كه یكی از امیدهای علیرضا منصوریان در خط دفاعی سال آینده این تیم به حساب می‌آید، امیدوار است این‌بار هم بتواند زیر نظر علیرضا منصوریان دوران خوب فوتبالی‌اش را در نفت‌تهران تكرار كند. جایی كه آنها توانستند به جمع 8تیم برتر آسیا راه پیدا كنند و در 2جام دیگر تا لحظات پایانی مدعی قهرمانی بودند.
  • تمرینات پیش‌فصل استقلال در حال برگزاری است؛ شرایط تیم و تمرینات را چطور می‌بینید؟
هر كادرفنی نقطه‌نظرات خاص خود را در تیم بستن، تمرینات و سبك بازی دارد. علیرضا منصوریان مربی جوان و خوش‌فكری است. او بی‌پروا به یادگیری جدیدترین متدهای فوتبالی علاقه‌مند است و عطش یادگیری‌اش هیچ‌وقت فروكش نمی‌كند. به نظر من این بزرگ‌ترین حسن برای كسی است كه در فوتبال فعالیت می‌كند. فرقی نمی‌كند بازیكن باشد یا مربی، همین كه به دنبال دانش روز فوتبال باشد ویژگی مهمی است. تمرینات استقلال زیرنظر كادرفنی جدید تغییرات زیادی داشته است. البته من به علت اینكه سال‌ها با همین كادرفنی كار كرده‌ام با این مدل آشنایی داشتم.
  • تماشاگران هم شور و حال زیادی به تمرینات استقلال داده‌اند...
واقعا نمی‌توانم تغییر تمرینات بدون حضور هواداران را با زمانی كه آنها در كمپ ناصر حجازی حضور دارند توصیف كنم. وقتی بازیكن چه برای تمرین و چه برای مسابقه به زمین می‌آید و حضور پرتعداد تماشاگران را می‌بیند با انرژی بیشتری كار می‌كند. اولین روز تمرین وقتی سكوهای كمپ را پر دیدم پاهایم سست شده بود، باورم نمی‌شد 3، 4هزار نفر فقط برای تماشای تمرین آمده باشند. خیلی‌ها فكر می‌كردند این شور و حال زود فروكش می‌كند اما می‌بینید كه تا آخرین روز تمرینات در تهران، هواداران به تمرینات آمدند. من دست تك‌تك هواداران استقلال را می‌بوسم كه مایه دلگرمی بازیكنان هستند. افتخار می‌كنم كه جز كوچكی از خانواده بزرگ استقلال هستم.
  • اردوی ارمنستان چطور پیش می‌رود؟
شرایط اینجا ایده‌آل است. متاسفم كه نمی‌توانیم چنین امكاناتی را در ایران داشته باشیم، اما خوشبختانه كادرفنی توانستند بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط تمرینی را برای ما فراهم كنند. در ارمنستان هوا خوب است، كمپ و امكانات هم مناسب هستند، در مجموع فكر می‌كنم روند تمرینی كه در تهران آغاز كردیم، در ارمنستان به خوبی پیگیری شد و به امید خدا در تهران به پایان خواهد رسید تا تیم آماده‌ای به میدان برود.
  • انتظار هواداران از این استقلال بالاست...
هواداران از این استقلال انتظار ندارند، بلكه آنها از برند استقلال انتظار دارند. آنها همیشه دوست دارند سربلندی استقلال را ببینند. اگر منظور شما این است كه به خاطر خریدهای جدید از استقلال انتظار قهرمانی دارند، باید بگویم كه بازیكنان خیلی خوبی به این تیم اضافه شدند، ضمن اینكه به نظر من بهترین خرید امسال استقلال علیرضا منصوریان بود. او توانست شور و حال زیادی را به تیم تزریق كند. ما تلاش خودمان را به كار می‌بندیم تا مایه سربلندی منصوریان و تمام هواداران استقلال شویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین