اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۰۳۶

رحمان احمدی: نظری درباره محرم نویدکیا ندارم

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان می‌گوید نظری درباره سپاهان و محرم نویدکیا ندارد. او هم‌چنین شرایط تیم پیکان را خوب دانست و تاکید کرد که فصل آینده طوری عمل خواهیم کرد که پیکان آسانسوری نباشد.
۱۰:۰۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان احمدی در باره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: شرایط ما بسیار خوب است و تمرین‌های خوبی را تا به امروز انجام دادیم. یک بازی دوستانه چند روز قبل برگزار کردیم و یک بازی دوستانه هم در آینده نزدیک برگزار می‌کنیم که به مرز آمادگی برسیم. من از روز دوم اردوی کردان به تیم ملحق شدم و وضعیت خوبی دارم.

او همچنین افزود: امسال تیمی جوان و البته باتجربه‌ای داریم. یعنی تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و می‌خواهیم طوری نتیجه بگیریم که مثل سال‌های قبل، پیکان آسانسوری نباشد. مطمئنا با وجود کادر فنی خوبی که داریم و بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در طول فصل نتایج خوبی بگیریم.

احمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره حضور مجدد محرم نویدکیا در تمرین‌های تیم فوتبال سپاهان گفت: من هیچ نظری درباره محرم نویدکیا، سپاهان و افرادی که در آن تیم فعالیت می‌کنند ندارم.

وی همچنین درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: به خاطر اینکه در اردوهای تیم ملی نیستم اطلاع دقیقی از وضعیت آن‌ها ندارم اما امیدوارم با یک برنامه‌ریزی مناسب تیم ملی برنامه‌های آماده‌سازی خود را طی کند تا بتواند حضوری موفق در مقدماتی جام جهانی داشته باشد. مطمئنا در حال حاضر تیم ملی نیاز به حمایت دارد و اگر حمایت همه جانبه باشد، به موفقیت تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی کمک خواهد کرد.

او در پایان درباره احتمال حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی هم گفت: اگر این اتفاق رخ دهد اتفاق خوبی است. با توجه به اینکه جواد نکونام رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد می‌تواند به تیم ملی و کارلوس کی‌روش کمک کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین