اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۹۹۰
آخرین خرید های نفت مردانی هستند که در صبا مورد اعتماد علی دایی بودند. یکی از این خرید ها به تیم های اول تا سوم لیگ پانزدهم گل زده است.
۱۷:۴۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| نفت تهران قبل از توافق با علي دايي به عنوان سرمربي تيمش در فصل بعدي ليگ برتر با احمد آل‌نعمه و ميلاد فخرالديني در فاز دفاعي قرارداد بسته بود. اين تيم در فاز هجومي هم حسين ابراهيمي را جذب كرده بود كه با شهريار فوتبال به توافق رسيد.

علي دايي هم به محض نفتي شدن دو بازيكن جديد را به ليست تيمش اضافه كرد.

اولين انتخاب سرمربي تازه‌وارد نفت اكبر صادقي بود. يك هافبك دفاعي در خدمت تيم، كه نيم‌فصل دوم ليگ پانزدهم را براي صباي دايي بازي كرده بود.

دومين مهره مد نظر شهريار هم محمد قاضي بود. مهاجمي باسابقه بازي در پرسپوليس و استقلال.

اكبر مد نظر دايي

اكبر صادقي قبل از پيوستن علي دايي به نفت هم مد نظر اين باشگاه بود. با اين حال كسي كه عامل حضور هافبك فصل پيش ذوب‌آهن و صبا در نفت شد علي دايي است. صادقي نيم‌فصل اول ليگ پانزدهم، 15 بازي براي ذوب‌آهن يحيي گل‌محمدي انجام داد تا يك گل به راه‌آهن بزند. اكبر در نيم‌فصل دوم با نظر دايي صبايي شد تا 13 بازي انجام دهد و دو گل در يك ديدار برابر سايپا به ثمر برساند.

به هر سه تيم بالاي جدول گل «امتيازي» زد

محمد قاضي مهاجم اسبق پرسپوليس و استقلال، كل ليگ پانزدهم را زير نظر دايي براي صبا توپ زد. اين مهاجم باتجربه 5 گل براي قمي‌‌ها به ثمر رساند در شرايطي كه سه گلش وارد دروازه سه تيم بالاي جدول شد.

محمد قاضي در هفته‌هاي ششم، هشتم و سي‌ام به استقلال خوزستان قهرمان، پرسپوليس نايب‌قهرمان و استقلال رده سومي 3 گل زد و جالب اينكه هر سه ديدار ياد شده با تساوي يك- يك به اتمام رسيد.

البته محمد در ايستگاه 17 رقابت‌ها هم يك گل به خودي در تقابل صبا برابر نفت زد تا يكي از مردان تاثيرگذار در روز شكست يك بر سه تيم دايي برابر شاگردان عليرضا منصوريان باشد.

جدول عملكرد دو خريد نفت در ليگ پانزدهم 

بازيكن

تيم

تعداد بازي

حضور در تركيب اصلي

مجموع دقايق بازي

گل زده

پاس گل

نكته ويژه

محمد قاضي

صبا

27

27

2430

5

1

گل اولش را به استقلال صنعتي زد. گل آخرش را به استقلال تهران

اكبر صادقي

ذوب‌آهن

15

14

1215

1

-

به راه‌آهن گل زد

صبا

13

13

1154

2

1

دروازه‌ سايپا را 2 بار باز كرد. برابر ذوب‌آهن پاس گل داد

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری