اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۹۴۶

منصوریان یا به عرش می‌رود یا شكست می‌خورد

رضا عنایتی، مهاجم فصل گذشته سیاه‌جامگان كه دو هفته پیش تصمیم گرفته بود به تیم دسته اولی بادران برود، خیلی زود از حضور در این تیم انصراف داد تا راهی صبا شود...
۱۲:۵۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی، مهاجم فصل گذشته سیاه‌جامگان كه دو هفته پیش تصمیم گرفته بود به تیم دسته اولی بادران برود، خیلی زود از حضور در این تیم انصراف داد تا راهی صبا شود. او در حال حاضر همراه با تیمش در اردوی اردبیل به سر می‌برد. عنایتی امیدوار است كه صبا تا شروع لیگ برتر شرایط مناسبی پیدا كند؛ هر چند كه معتقد است این تیم كار سختی در پیش دارد.
  • شرایط فعلی صبا را چطور ارزیابی می‌کنی؟
وضعیت بدی نداریم ولی خیلی عقب هستیم و باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم. طبیعتا برنامه‌های کادرفنی برای آماده‌سازی تیم فشرده‌تر خواهد شد. البته لیگ بعد از 4هفته 20روز تعطیل خواهد شد و این تعطیلی 20روزه بهترین فرصت برای صباست که این عقب‌ماندگی را جبران کند.
  • فکر می‌کنی صبا خوب بازیکن گرفته است؟
بازیکنان با کیفیتی به صبا آمده‌اند که اکثر آنها با صمد مرفاوی کار کرده‌اند و تا حدود زیادی با تفکرات این مربی آشنا هستند. این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی به تیم ما کمک کند. من فکر می‌کنم انگیزه بالای بازیکنان صبا و نوع تمرینات می‌تواند این عقب‌افتادگی را جبران کند. امیدوارم تا شروع لیگ شرایط نسبتا خوبی داشته باشیم.
  • برخی از هواداران سیاه‌جامگان بابت جدایی تو ناراحت هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟
من از همه هواداران این تیم تشکر می‌کنم. خودشان می‌دانند که فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در هر بازی تا دقیقه94 استرس داشتیم. از بازیکنان سیاه‌جامگان هم تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات فراوان تحمل کردند و صدایشان در نیامد. هیچ جوره امکان نداشت این همکاری ادامه داشته باشد و ما نمی‌توانستیم با هم کنار بیاییم.
  • منظورت چیست؟
من آمادگی داشتم تا با سیاه‌جامگان مذاکره کنم ولی باشگاه هیچ تمایلی نداشت. ماندن در سیاه‌جامگان دست من نبود و یکسری افراد دوست نداشتند در این تیم بمانم. با این حال برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
  • فکر می‌کنی کدام تیم در فصل نقل‌وانتقالات بهترین عملکرد را داشت؟
همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی شرایط خوبی داشتند و ذوب‌آهن نیز ریزش زیادی نداشت تا بازیکن جذب کند. من معتقدم امسال لیگ فوق‌العاده جذابی خواهیم داشت و قهرمان لیگ دوباره در هفته آخر مشخص خواهد شد.
  • در مورد استقلالی که منصوریان بسته است چه نظری داری؟
استقلال تیم فوق‌العاده‌ای بسته است. با این مهره‌ها من معتقدم که وضعیت این تیم مثل یک شمشیر دو لبه برای منصوریان خواهد بود. در این فصل منصوریان یا به عرش می‌رود یا شكست می‌خورد که امیدوارم اتفاق اول برای او رخ دهد. امیدوارم بازیکنانی که با استقلال آمدند شرایط این باشگاه را درک کنند.
  • سجاد شهباززاده هم برای رفتن به لیگ ترکیه تردید دارد. فکر می‌کنی رفتن به ترکیه برای او خوب است؟
هر فوتبالیستی باید خودش بهترین تصمیم را بگیرد. سجاد از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن خوبی است ولی خودش را نباید وارد این همه هیاهوی پوچ کند. سیاست یک بام و دو هوا هم به شهباززاده ضربه خواهد زد و هم به استقلال. او باید خودش خیلی زود تصمیم بگیرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین