اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۹۳۴
شاغلام با جگر سوخته به این فوتبال غرقه در هیاهو نگاه می‌کند و غصه می‌خورد. شاغلام قارقار سیاه کلاغ‌ها را بالای حافظیه سرشار از سکوت می‌شنود و سر بر روی شانه‌های اندوه می‌گذارد...
۱۱:۵۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| شاغلام با جگر سوخته به این فوتبال غرقه در هیاهو نگاه می‌کند و غصه می‌خورد. شاغلام قارقار سیاه کلاغ‌ها را بالای حافظیه سرشار از سکوت می‌شنود و سر بر روی شانه‌های اندوه می‌گذارد. مردی که روزگاری روی نیمکت شیرازی‌ها فانوس‌ها را روشن می‌کرد، این روزها سرنوشت شوم فوتبال شیراز را نفرین می‌کند!
  • شنیدیم قرار است دوباره نبض شهید سپاسی را در دست بگیرید.
مردم توی کوچه و خیابان اصرار می‌کنند اما عقل می‌گوید برنگردم و در خانه بنشینم.
  • چرا؟
بدون پول مگر می‌شود تیمداری کرد؟ همه فوتبال ایران روی کاکل بخش دولتی می‌چرخد اما اینجا دولتی‌ها با فوتبال غریبه‌اند و چوب لای چرخ می‌گذارند. چطور است که به تراکتور کمک می‌کنند، كارخوبی هم می‌كنند اما تیم شهید را تحویل نمی‌گیرند. مگر تراکتور تیم نظامی نیست؟ این تضاد را چطور توجیه می‌کنند؟
  • پس فجر سپاسی افق روشنی پیش روی خود ندارد.
پادشاهی علم و طبل و سپاه می‌خواهد. بستر که فراهم نباشد، آینده هم تیره و تار است. تمرینات تیم هنوز شروع نشده و کرکره را کشیده‌اند پایین. من هم برنمی‌گردم. اصلا دوست ندارم خراب شوم و مردم ناکامی‌ها را به حسابم بگذارند. در تیم امید هم که بودم، وقتی دیدم دست روی دست می‌گذارند کنار کشیدم.
  • یعنی درد اصلی بی‌پولی است؟
والسلام. پول باشد همین سپاسی را به لیگ برتر می‌آورم. الان جوانی که بلد نیست پاس بدهد از راه نرسیده پول می‌خواهد.
  • فوتبال ایران با این وضع به کجا می‌رود؟
به ناکجاآباد کاکو. مادیات جای معنویات را گرفته و بدون پول عطسه هم نمی‌کنند. کاری کردند که توقع ایجاد شود. جوان مردم هنوز پای چپ و راستش را نمی‌شناسد پیغام می‌دهد پانصد میلیون می‌خواهم. پیراهن‌ها را بزنی بالا خال روی خال کوبیدند. این بود فوتبالی که دنبالش بودیم؟البته آدم خوب هم داریم و همه را نباید با یک چوب زد. بگذارید دوباره بگویم، در این آشفته بازار به خاطر خدا تیم شهید را ویران نکنند.
  • افشین هم به نفت نرفت بالاخره؟
من گفتم نرو. تیمی که دو سال بالای جدول بوده، بدون پول و بازیکن فرجامی ندارد. مهره‌های کلیدی نفت را فروخته‌اند و دنبال مربی می‌گردند. افشین کار خوبی کرد که منصرف شد.
  • حالا تیم ملی موفق خواهد شد؟
اگر تدارک نبیند نه.کار نیکو کردن از پر کردن است.
  • حتی با کی‌روش؟
حتی با فرگوسن. نظم که نباشد کار هر تیمی یکسره است. اگر جام جهانی می‌خواهند باید هوای تیم ملی را داشته باشند تا در دام روزمرگی نیفتد.
  • راستی یورو را تعقیب کردید؟
یورو چنگی به دل نزد. همه تیم‌ها آمده بودند که نبازند. دلم برای آلمان خیلی سوخت. آلمان سزاوار آن باخت نبود و اسیر بی‌رحمی فوتبال شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین