اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۹۳۳
سینا عشوری، هافبك تراكتورسازی به دلیل مصدومیت باید تمریناتش را اختصاصی انجام دهد و به احتمال زیاد ابتدای فصل غایب است...
۱۱:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| سینا عشوری، هافبك تراكتورسازی به دلیل مصدومیت باید تمریناتش را اختصاصی انجام دهد و به احتمال زیاد ابتدای فصل غایب است. او در مورد آخرین شرایط تراكتور و خودش گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • وضعیت مصدومیت‌تان چطور است؟
متاسفانه من مصدوم شده بودم و این روزها به مداوای خودم مشغولم، به کمک پزشکان و فیزیوتراپ‌ها پیشرفت خوبی در بهبودی خودم داشتم و فکر می‌کنم به زودی مشکلم برطرف شود؛ همه تلاش خودم را به کار می‌بندم تا با آغاز لیگ من هم در شرایطی باشم که بتوانم برای تیمم به میدان بروم. مصدومیت من از ناحیه رباط داخلی و به دلیل کش آمدن بود اما اکنون اوضاع مناسبی دارم و فکر می‌کنم از ابتدای بازی‌ها به آمادگی کامل خواهم رسید.
  • شرایط تیم بعد از حضور ستاره‌ها در تراكتور چطور است؟
نمی‌گویم از نظر یارگیری بهترین تیم بودیم اما می‌توانم بگویم یکی از تیم‌هایی بودیم که در فصل نقل‌وانتقالات با موفقیت کار خود را پیش برد. به هرحال تمام تیم‌های بزرگ سعی کردند بازیکنان خوبی را جذب کنند، مخصوصا استقلال و پرسپولیس كه مشکل مالی هم نداشتند و خریدهای خوبی انجام داده‌اند. دركل اما تراکتورسازی یکی از بهترین عملکردها را داشته و بازیکنان بسیار خوبی که جذب این تیم شدند نشان می‌دهند عملکرد مسئولان تراكتور در این ایام با موفقیت به انجام رسیده است، من فکر می‌کنم تجربه‌ای که از طریق حضور بازیکنان جدید به تیم تزریق شده است نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.
  • درباره حضور در کنار بازیکنان بزرگی همچون محسن بنگر و محمد نوری که جذب تیم شدند چه نظری دارید؟
به‌هرحال بازیکنانی که نام بردید و بازیکنان دیگری که جذب تیم شدند همگی از بهترین‌های فوتبال ایران هستند؛ بازیکنان باتجربه‌ای كه حضور در کنار آنها باعث بیشتر شدن انگیزه می‌شود و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا در کنار آنها ترکیب ایده‌آلی برای تراکتورسازی بسازم.
  • رقبای‌تان در تراکتورسازی را چطور می‌بینید؟
خوشبختانه هافبک‌های فوق‌العاده‌ای در تیم حضور دارند و فکر می‌کنم وضعیت رقابتی بسیار خوبی داشته باشیم. بازیکنانی همچون نوری، کیانی، رفیعی، کرار و ... کار را برای حضور در ترکیب ثابت سخت کرده‌اند و کاملا واضح است که باید وضعیت بسیار خوبی داشته باشید تا بتوانید در ترکیب ثابت قرار بگیرید.
  • از ماندن در تراكتور راضی هستید؟
ما اصالتا ترک زبان هستیم اما از آن دسته از ترک‌های قشقایی که در استان فارس حضور دارند. از کودکی هم در اصفهان زندگی می‌کردم و در این شهر بزرگ شده‌ام. من از این انتخاب راضی هستم و درتراكتور می‌توانم موفق‌تر باشم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین