اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۶۸۶

به دنبال بهانه‌گیری‌ نیستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: به فکر بهانه‌گیری نیستیم و هر کسی به اندازه مدت‌زمانی که در تیم حضور داشته در موفقیت و شکست سهم دارد.
۱۶:۳۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم ملی نوجوانان گفت: در اردوی اخیر تیم ملی نوجوانان که در تهران برگزار شد حاضر بودم و به شناخت خوبی از تیم رسیدم. باید با توجه به نزدیکی به زمان شروع مسابقات تیم را در شرایط تیمی قرار دهیم تا به وضعیت مسابقه نزدیک شود.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان فوتبالیست‌ها از لحاظ عاطفی بسیار حساس هستند. اولویت اول ما رساندن این بازیکنان به شرایط تیمی و مسابقه است تا آنها را به رسالتی که برعهده‌شان است آشنا کنیم. با آنالیزی که از تیم داشتم به این نتیجه رسیدم که ما در ساختار دفاعی مشکلاتی داریم که دراین مدت سعی می‌کنیم با تمرکز بیشتر این نقطه‌ضعف را برطرف کرده و به پیشرفت برسیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان یادآور شد: در دیدار دوستانه‌ای که با تیم ملی جوانان و امید پیکان برگزار کردیم تیم‌مان محک بسیار خوبی خورد و نشان دادیم می‌توانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم. امیدواریم تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا به آمادگی کافی برسیم.

وی در مورد اینکه آیا از دیدارهای تدارکاتی که برای تیمش در نظر گرفته است، رضایت دارد عنوان کرد: تیم ما در این مدت به اردوهای تدارکاتی و سفرهای خارجی خوبی رفته هرچه به شروع مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم باید برای پوشش نقاط ضعف تیم تلاش کنیم. برنامه یک سفر به عمان تدارک دیده شده بود که متاسفانه عمان این تورنمنت را لغو کرد. دوستان در تلاش هستند تا به قزاقستان برویم و برای برگزاری چند مسابقه بین‌المللی چه در داخل ایران و چه در خارج از آن رایزنی‌های لازم صورت می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد اینکه در فاصله دو ماه مانده به شروع مسابقات این تیم را تحویل گرفته و آیا این مسئله سبب نمی‌شود که در صورت عدم کسب نتیجه بهانه داشته باشند و یا اینکه بابت آماده‌سازی نگران باشد، گفت: هرچقدر ما بیشتر نگران باشیم این مسئله کمک می‌کند تا تلاش بیشتری انجام دهیم. این نگرانی کمک می‌کند تا به ثبات برسیم. به فکر بهانه‌گیری نیستیم و هر کس به اندازه مدت‌زمانی که در تیم حضور داشته در موفقیت و عدم موفقیت سهم دارد. چه در پیروزی و چه در شکست سهم دارم و باعث افتخارم است که با همه وجود تلاش کنم. در طول مسابقات تیمی که بیشتر تلاش کند می‌تواند نتیجه بگیرد و امیدوارم به جایگاه شایسته‌ای دست یابیم.

چمنیان در رابطه با میزان شناختش از عربستان، عمارات و هند حریفان تدارکاتی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: از قبل گروه آنالیز ما فیلم‌های هند، امارات و عربستان را تهیه کرده است. هند شاید در ظاهر نام و نشانی نداشته باشد اما آنها خیلی سازمان‌یافته و براساس مکتب فوتبال انگلیس و آلمان بازی می‌کنند. عربستان هم از قدیم تیم قدرتمندی بوده و امارات هم همیشه در رده پایه با برنامه کار کرده است. ما اطلاعات خوبی از این حریفان داریم. در مرحله پلی‌آف احتمالا با ژاپن یا استرالیا روبرو می‌شویم که توانستیم به شناخت نسبی از ژاپن برسیم اما هنوز بازی از استرالیا ندیدیم و باید برای رسیدن به آنالیز از این تیم تلاش کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین