اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۶۳۶

ایرانپوریان: از اول به پرسپولیس گفتم نه!

محمد ایرانپوریان مدافع تیم تراكتورسازی ازجمله بازیكنانی است كه در فصل نقل‌وانتقالات سخت مورد توجه تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود اما قراردادش را با تراكتوری‌ها تمدید كرد...
۱۲:۵۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ایرانپوریان مدافع تیم تراكتورسازی ازجمله بازیكنانی است كه در فصل نقل‌وانتقالات سخت مورد توجه تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود اما قراردادش را با تراكتوری‌ها تمدید كرد. خبری كه دوباره در مورد ایرانپوریان منتشر شد اینكه پرسپولیسی‌ها با ارسال درخواست مجدد به تراكتورسازی خواهان تمدید قرارداد با این بازیكن بودند. با او درباره این موضوعات حرف زدیم.
  • تمرینات آمادگی پیش از شروع فصل چطور است؟
تقریبا دوهفته است كه در دو نوبت صبح و بعدازظهر، تمرین طاقت‌فرسا و پرفشار ی را انجام می‌دهیم؛ در جهت آمادگی بیشتر برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر فصل پیش‌رو. ان‌شاءالله كه ثمره‌اش را در لیگ ببینیم.
  • تیم‌های دیگر هم خوب یارگیری كرده‌اند. آیا با بازیكنانی كه جذب كردید می‌توانید انتظارات را برآورده كنید؟
من در مورد تیم خودمان صحبت می‌كنم. نفرات خیلی خوبی را جذب كرده‌ایم. مطمئنا امیرخان (قلعه‌نویی) روی تك‌تك آنها مطالعه و بررسی كرده.
  • با توجه به یارگیری تیم‌ها، كدام‌یك را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
به نظر من تا وارد مسابقات نشدیم، نمی‌توان هیچ تیمی ‌را از الان مدعی دانست ولی تیم‌ها نفرات خوبی را جذب كرده‌اند. از لحاظ اسمی ‌بخواهم بگویم، تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس. حتی سپاهان هم تیم جوان و خوبی را بسته است.
  • گویا پرسپولیسی‌ها به‌تازگی دوباره پیشنهادی به تو ارائه داده‌اند. این موضوع صحت دارد؟
من غیر از پرسپولیس چند پیشنهاد دیگر هم داشتم. در طول فصل گذشته نیز از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی از روز اول گفته بودم كه در تراكتور خواهم ماند و با توجه به قولی كه به هواداران دادم، جزو اولین بازیكنانی بودم كه قراردادم را با تراكتورسازی تمدید كردم. در كل از شرایط تراكتورسازی و برخورد هوادارانش راضی هستم و دوست دارم برای این تیم بازی كنم.
  • الان تو به همراه ابراهیمی، سروش رفیعی وگودرزی بازیكنان بااصالت شیرازی عضو تیم تراكتورسازی هستید. در این مورد چه نظری داری؟
بله، فكر می‌كنم 5بازیكن شیرازی در تیم ماست كه برای تك‌تك آنها آرزوی موفقیت می‌كنم. البته اینها سال پیش هم در تراكتورسازی بودند و در چند سال اخیر بازیكنان شیرازی زیادی به فوتبال تبریز آمده‌‌اند. همین فصل قبل 8، 9بازیكن شیرازی در فوتبال تبریز بودند. امسال هم همین‌طور است. در تیم‌های تراكتورسازی، گسترش و ماشین‌سازی بازیكنان شیرازی زیادی را می‌بینید. رابطه خوب شیراز و تبریز باعث شده اولویت اول هر فوتبالیست شیرازی تبریز باشد.
  • خیلی از بازیكنان دوست دارند به استقلال و پرسپولیس بروند، تو چرا این‌طور نیستی؟
دوست ندارم از خودم تعریف كنم ولی در این چندساله از تیم‌های استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌های مدعی پیشنهاد و دعوتنامه داشتم اما چون خودم را مدیون هواداران تبریز می‌دانم و آنها من را محمد ایرانپوریان كردند، در تبریز ماندم.
  • چرا تراكتورسازی به‌جز تو مدافع راستی ندارد؟ اگر مصدوم یا محروم شوی، جانشینی برای تو نخواهند داشت.
به‌شخصه مشكلی بابت داشتن هم‌پستی ندارم و دیدید كه در این چندساله بازیكنان بزرگی مانند حمودی، وریا غفوری و میلاد فخر‌الدینی و خیلی از بازیكنان دیگر هم‌پستی‌هایم بودند و همیشه با آنها رقابت داشته‌ام. امسال هم دوست داشتم بازیكنی بود كه با او رقابت می‌كردم. مطمئنا كادرفنی فكری كرده‌اند كه اگر اتفاقی برایم افتاد، جانشین داشته باشم. بازیكنان جوانی هستند كه در صورت نبودم خللی ایجاد نشود. البته دقت كنید الان در تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس هم همین‌طور است؛ آنجا هم یك دفاع راست دارند.
  • بازوبند كاپیتانی را كدام بازیكن به بازو خواهد بست؟
آقای كیانی هست و من هم خودم را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینم كه در مورد آن صحبت كنم. بزرگ‌ترها هستند و من هم به عنوان كوچك ترین عضو تیم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌كنم. حتی اگر روی سكوها هوادار باشم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
chayparali
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
havadaryeee tiraxturrr ham asheghe maramo mareftatean ba marammm khaste nabashi
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین