اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۶۰۶

صحبت از قهرمانی ادعای بیهوده‌ای است

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همه بازیکنان باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کنند و البته کیفیت بالای بازیکنان، انتخاب 11 بازیکن را برای ما سخت کرده است.
۱۰:۱۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان رضایی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تمرینات‌مان را به صورت منظم پیگیری می‌کنیم. مشکل مصدومیت هم نداریم و تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند.

وی با اشاره به نفرات جذب شده تیمش در فصل نقل‌وانتقالات ادامه داد: باشگاه تمام خواسته‌های کادر فنی را برآورده و نفرات خوبی را جذب کرده که برای کادر فنی رضایت‌بخش است. به طور حتم وقتی نیاز مربی برآورده شود، توقعات از تیم بالا می‌رود. روند نقل‌وانتقالات ما مثبت پیش رفت و دیگر بازیکنی هم جذب نخواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: هواداران خوب تراکتورسازی، ما را حمایت می‌کنند و بیش از هزار طرفدار در هر تمرین ما حاضر می‌شوند. بازیکنان ما باید به این نکته توجه داشته باشند که هواداران از آنها انتظار دارند. کمتر از 20 روز تا آغاز لیگ شانزدهم باقی مانده و باید در این مدت کارهای فنی و تاکتیکی را مرور کنیم. 4 بازی ابتدایی بسیار مهم هستند و تلاش می‌کنیم حداکثر امتیازات را از این 4 بازی کسب کنیم.

رضایی در مورد شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: هنوز زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. به نظر من ادعای بیهوده‌ای است در حال حاضر از قهرمانی حرف بزنیم. باید مسابقات شروع و تفاوت تیم‌ها دیده شود. خودمان هم باید به یک ارزیابی از تیم و نفرات دست پیدا کنیم اما به هر حال هدف ما رسیدن به بالاترین جایگاه در جدول رده‌بندی است.

وی در مورد جذب بازیکنانی مانند محمد نوری، محسن بنگر، لوسیانو ادینیو و کرار جاسم که برخی از آنها سابقه کاپیتانی در تیم پیشین خود را دارند و اینکه نیمکت‌نشینی هر کدام از آنها ممکن است باعث ایجاد حاشیه در تراکتورسازی شود، گفت: مسئله‌ای که ما به صورت واضح برای بازیکنان مشخص کردیم، وجود رقابت در تیم است. همه بازیکنان باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کنند و البته کیفیت بالای بازیکنان، انتخاب 11 بازیکن را برای ما سخت کرده است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: همه بازیکنان باید تمام تلاش خود را در تمرینات انجام دهند تا بتوانند جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب پیدا کنند. خود بازیکنان هم می‌دانند که تنها در این صورت می‌توانند به میدان بروند.

رضایی در پایان با اشاره به لغو اردوی خارجی این تیم گفت: ما اردویی دو هفته‌ای را در تهران برگزار می‌کنیم و سپس به تبریز برمی‌گردیم. قصد داشتیم برای برگزاری اردو به خارج از کشور برویم که به دلیل برخی مشکلات این اتفاق رخ نداد و تصمیم گرفتیم با تمام نفرات به تهران برویم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین